piątek, 3 stycznia 2020

Oniricon cz. 551

Śniło mi się, że:

- św. Lars był Gruzinem,





- w najnowszym serialu Netflixa wiedźmin Geralt miał psa Yreka,






- jako przykłady wiernych żon, które udały się w zaświaty by ratować zmarłych mężów wymieniłem Alkestis (Grecja), Sawitri (Indie) i Tatarkę Kubaiko; tej ostatniej pomógł 7 - rogi baran symbolizujący Chrystusa,






- drużyna greckich efebów, którymi dowodziła Amazonka udała się na tereny dzisiejszej Korei Północnej gdzie z morza wyłonił się 3 - głowy czerwony smok symbolizujący Kim Dzong Una, a każda z jego głów nosiła imię Przemoc, Gwałt (Pięść) i Siła, uznałem, że smok jest tu bardzo na miejscu, bo koreańskie ,,jong'' oznacza właśnie smoka, zaś Kim jest w obu Koreach nazwiskiem tak popularnym jak Kowalski w Polsce,
- w Korei Północnej rządzi Partia Przemocy, Gwałtu i Siły,






- z ,,Encyklopedii 'Białych Plam'' dowiedziałem się, że profesorowie Uniwersytetu Wrocławskiego pozdrawiają Jerzego Urbana, zaś dr. Rafał Otoka - Golc jest okultystą,






- Jan Matejko w dzieciństwie namalował złego czarodzieja zamienionego w białą mysz o srebrnych oczach i uwiezionego w mysiej dziurze, w nagrodę za swą pracę Matejko został nagrodzony przez matkę plackiem,





- czytałem opowiadanie fantasy o Indianach, w którym było pełno odniesień do okultyzmu,
- Dariusz Kwiecień powiedział, że XIX - wieczni politycy wydzierali sobie Polskę jak martwego sępa, wypowiedź tę skrytykował Tomasz Sidor, ja zaś zdrapałem sobie kawałek skóry z brzucha,






- byłem Hiperborejczykiem i kiedy przyszła do mnie w odwiedziny Jena ov Blackeyova umysłem jej nogi, zamiast mydła użyłem soli i wrzuciłem do wody wełnianą nitkę, następnie zacząłem pić tę wodę nabierając ją złotym pucharkiem,
- Janusz Korwin - Mikke głosił treści antysemickie w ,,Encyklopedii 'Białych Plam'',






- zaliczyłem ,,Iron Sky 2: Inwazja'' do filmów inspirowanych mitologią słowiańską z powodu Antarktydy i Putina,
- pojechałem do Babci na wieś gdzie ujrzałem tresowanego koguta, który zjadał szczura, usłyszałem o niechlujnej dziewczynie, w któej sypialni przebywały świnie, zaś na podwórku poniewierały się stosy książek; wybrałem dla siebie baśnie serbskie i rosyjskie,





- rozważałem czy mówi się trinoxodon czy trixonodon; chodziło o gada ssakokształtnego nazwanego na cześć Triny Papisten,





- Urusla Le Guin napiała powieść ,,Tehanu'' wespół ze swą siostrą Tanith Le Guin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz