czwartek, 10 grudnia 2020

Oniricon cz. 664

 Śniło mi się, że:



 



- byłem posłem PiS - u i powiedziałem, że tak boję się opozycji, że trzęsę pupą, po czym publicznie zdjąłem majtki i wypiąłem pośladki do kamery, UWAGA: To tylko sen, na jawie nie należę do żadnej partii politycznej,






- w Nepalu jedna z przełęczy została nazwana na cześć miejscowej poetki Arjanbati,






- oczekiwano ode mnie, że udzielę ślubu cywilnego i miałem z tego powodu wyrzuty sumienia czy nie parodiuję sakramentu,

- Mama powiedziała, że pani Casiya ov Płutova nie jest moją przyjaciółką, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- przeniosłem się siłą woli do starożytnego Egiptu gdzie spotkałem faraona,

- na ćwiczeniach z historii z panem Seymofamusem ov Skrixem powiedziałem, że Józef Piłsudski był porządnym człowiekiem mimo, że socjalistą, wytłumaczyłem, że mam poglądy prawicowe, ale nie endeckie, że chciałbym być podobny do Jezusa Chrystusa i św. Jana Pawła II (na jawie też tak uważam),






- kupiłem w sklepie spożywczym książkę zawierającą artykuły Jerzego Urbana publikowane w prasie sowieckiej, w jednym z nich Urban krytykował Klaudię Jachirę,






- w opuszczonej szkole w Szczecinie Rosjanie składują broń psychotroniczną w szatni, którą chciałem podpalić, spotkałem tam Jenę ov Blackeyovą w czerwonym swetrze, która udawała, że mnie nie zna, w szkole filipiński jubiler sprzedawał srebrne obrączki z Filipin, Chin i Japonii, zaś stara zakonnica mająca dar jasnowidzenia udowodniła, że jubiler oszukiwał klientów,






- wydawnictwo ,,Poligraf''' chciało przeprowadzić ze mną wywiad na temat ,,Sagi o wiedźminie''  Andrzeja Sapkowskiego,

- wieczorem idąc do pracy w szkole myślałem, że chcę zarabiać, a nie płacić szefowi,






- szedłem boso przez wysypaną piaskiem drogę w szczecińskim parku aż dostałem się do Ińska w USA, miasto to okazało się większe niż sądziłem, zawróciłem więc i skierowałem się w stronę  Szczecina  i przebrałem kąpielówki, po powrocie Babcia zauważyła, że ubrałem je na niewłaściwą stronę,






- Nicpoń przestraszył swego mistrza Gargamela chcąc wepchnąć mu silnie cuchnącą, białą cebulę do odbytu,






- było mi żal kreta, z którego znachor wyciskał żywcem krew ściskając go w dłoni,






- w Nowym Testamencie opisana została walka Jezusa Chrystusa z egipskim bogiem Ra, który skazywał na śmierć pierwszych chrześcijan,






- zdziwiłem się gdy w międzywojennej ,,Encyklopedii Powszechnej Wydawnictwa Gutenberga'' znalazłem informacje o piramidach z Visoko,






- w ,,Kurierze Szczecińskim'' znalazłem dwustronicowy dodatek o głupich blondynkach, jedna z nich będąca prezydentem  republiki Wiersznii w Azji Środkowej poluzowała dyscyplinę w miejscowej partii komunistycznej co doprowadziło do chaosu, w tym śnie doszedłem do wniosku, że Stalin był inteligentny, lecz robił z tego zły użytek,






- szły za mną cygańskie dzieci, którym dałem trochę pieniędzy, a one chciały wciąż więcej, uciekałem przed nimi i przewróciłem jedną dziewczynkę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz