poniedziałek, 25 lipca 2022

Oniricon cz. 835

         Śniło mi się, że:



- Asam był jednym ze stanów USA, państwa, które rozpadło się w XXI wieku,

- razem z Małgorzatą Nawrocką przeglądałem jakąś gazetę, w której było zamieszczone zdjęcie ks. Aleksandra Posackiego,



- Janes ov Calcium poczęstował mnie ciastem w kształcie trupiej czaszki,



- rosyjska (w rzeczywistości: białoruska) pisarka Swietłana Aleksiejewicz publicznie zadeklarowała, że uznaje prawo Ukrainy do niepodległości i nienaruszalności terytorium, zaś Ukraińcy wpisali ją na białą listę, 

- straciłem ochotę na czytanie książek Siergieja Łukjanienki,



- powiedziałem Grzegorzowi Braunowi, że ma głos jak Pan Latar, lecz jest zły,



- rusałki w białych giezłach urządziły wyścigi wokół jeziora,

- byłem niezadowolony gdy nie pozwolono mi pić w żydowskiej karczmie na zeszyt, powiedziałem, że zapłacę w przyszłym życiu,



- węgierski Cygan pokonał smoka,




- jakiś mężczyzna powiedział, że ogląda ,,Świat według Kiepskich'', ponieważ za PRL - u ten serial byłby nielegalny,


- miałem na imię Jakub i wziąłem udział w Dniach Jakuba Wędrowycza w Wojsławicach, proponowano mi zagranie tej postaci, lecz odmówiłem, bo byłem za gruby, widziałem jak drewniany pomnik Jakuba Wędrowycza zaczął płonąć, lecz ogień zaraz zgasł,



- spotkałem w lesie boginię Nefem, która miała postać pięknej kobiety z kocim ogonem, pokrytej kocim futrem,


- mówiłem o swoim upodobaniu do rysowania Słowianek ze złotymi kolczykami w nosach, a potem spotkałem Maryję w pomarańczowym sari, mającą w nosie kolczyk z łańcuszkiem, obawiałem się, aby nikt nie wyrwał Jej ozdoby z nosa,



- w naszych czasach żyją stenonychozaury, czyli inteligentne dinozaury udające ludzi, zwane też Reptlianami,



- pomyślałem, że chociaż Rosjanie mają wiele legend i baśni, również znani z okrucieństwa Tatarzy posiadają swoje opowieści np. o dzielnej Kubaiko,




- latem pojechałem z Voytakusem ov Višnicem nad morze, gdzie pytałem syna właścicieli pensjonatu o przesłanie komiksu o Iwanie Kotowiczu, pokazał mi wówczas prowadzony przez siebie album o tym bohaterze, powiedziałem mu, że powieść ,,Żmija'' Andrzeja Sapkowskiego opowiadająca o wojnie w Afganistanie, wbrew pozorom nie propaguje komunizmu, zaś świadczy o tym postać Olega Stanisławskiego wbrew swej woli zmuszonego do wzięcia udziału w najeździe na Afganistan, potem okazało się, że właściciele pensjonatu porwali nas, chciałem uderzyć chłopca w masce goryla, a potem razem z innymi porwanymi uciekłem na policję,

- poszedłem do kościoła, lecz zrezygnowałem z przyjęcia komunii, bo spostrzegłem, że nie mam na sobie spodni,



- Witold Vargas napisał książkę ,,Bestiariusz. Zwierzęta egzotyczne i fantastyczne'' przedstawiające polskie legendy min. o lwach i rosomakach,

 - idąc ulicą krzyknąłem przestraszony gdy ktoś mnie potrącił,



- zamierzałem prowadzić album, do którego wklejałbym artykuły o mitologii i fantastyce oraz zdjęcia kobiet w bikini,


- powiedziałem Jenie ov Blackeyovej, że w latach 90 - tych XX wieku myślałem, iż Niemcy i Rosjanie zmienili się, a teraz jestem zawiedziony,



- powiedziałem znajomemu, że lubię utwór ,,Gethsemani, Jesus love me'' śpiewany przez małą dziewczynkę (na jawie też mi się podoba). 

1 komentarz: