sobota, 16 grudnia 2023

Oniricon cz. 984

         Śniło mi się, że:



- miałem w domu dużo zwierząt; myszy, czarne, mówiące szczury wielkości jamników, chomiki, jeże, nietoperza kalonga, młodego szympansa, a nawet tygrysa, straciłem kontrolę nad zwierzętami, dorosły tygrys opuścił terrarium i groził, że mnie zje, prosiłem o pomoc weterynarza, lecz ten uznał mnie za szaleńca,



- zmartwiłem się gdy Karolina Opolska obrażała św. Franciszka z Asyżu, powiedziałem, że kolejny autorytet został porwany na szmaty,



- w nowym serialu Netflixa Geralt był łysy, a Ciri czarnowłosa,

- kiedy byłem dzieckiem, obudziłem się w szkolnej świetlicy z obnażonymi genitaliami, lecz nie czułem wstydu, ani nikt nie zwracał mi uwagi,




- obnażyłem się przed piękną, czarnowłosą czarodziejką, która skrzywiła się na mój widok,



- Jagna Dominkowa cieszyła się, że może cały dzień zajadać cukrowe śnieżynki, zamiast pracować,



- Yennefer stworzyła kilka światów, również ten, w którym my żyjemy,



- Bartłomiej Grzegorz Sala w swojej najnowszej książce o smokach napisał słowa Indie i Afganistan małymi literami,



- prezydent Javier Milei wysłał wojsko argentyńskie na pomoc Ukrainie, napadniętej przez Rosję,

- w ukraińskim serialu ,,Chosen'' Jezus Chrystus rozebrał się na plaży i okazało się, że miał ciało pokryte kolorowymi tatuażami,



- żyjący współcześnie Juliusz Cezary był dumny z tego, że przeszedł świat w sandałach jak Juliusz Cezar,



- przeraziłem się, gdy Mama zapowiedziała, że w latach 30 - tych XXI wieku zapanuje powszechna bieda na świecie, zaś w 2039 r. wybuchnie III wojna światowa,




- Witold Jabłoński został Ministrem Edukacji Narodowej i zakazał używania sedesów w szkołach prowadzonych przez zakonnice,



- Tarzan jest czczony przez neopogan jako bóg ochrony przyrody,



- marzyłem o tym, by zobaczyć nieistniejące już, prehistoryczne jezioro Hopi w Ameryce Północnej,



- jakiś chłopak wymawiał słowa Auchan jako Szczęśliwy,



- prof. Andrzej Elżanowski został prezydentem Polski i zakazał jedzenia mięsa,



- zobaczyłem jak na ulicy młoda blondynka zgubiła złotą ozdobę, podniosłem ją i podałem jej, lecz powiedziała mi, abym ją sobie zatrzymał,



- faraon Nefertiru, noszący na twarzy złotą maskę Tutenchamona, popłynął do Australii, aby odnaleźć grobowiec króla Salomona ze znajdującym się w nim magicznym pierścieniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz