niedziela, 28 stycznia 2024

Oniricon cz. 1000 (Jubileuszowa)

         Śniło mi się, że:



- na ulicy Szczecina spotkałem muzułmanina z Turcji, modlącego się na dywaniku modlitewnym, znajomy ostrzegł mnie, że jeśli powiedziałbym mu, że jego religia jest fałszywa, wówczas otrzymałbym cios nożem,



- Javier Milei przyleciał do Polski, przemawiał na Okęciu z piłą elektryczną w ręku i wzywał Polaków, aby nie dali się lewakom z KO,



- pojechałem na wycieczkę z panią Anną ov Stipulovą i Janesem ov Calcium, nocowaliśmy w leśniczówce, byłem rozczarowany gdy przed snem nie było projekcji najnowszej wersji ,,Akademii Pana Kleksa'' i ,,Wiedźmina'',



- dwie piękne kobiety spotkały w lesie starego wodnika, wynurzającego się z błotnistej kałuży, który ostrzegał je przed buntem wilków, szukających zemsty na królewiczu, który zabił na polowaniu ich króla,



- Bartłomiej Grzegorz Sala opowiadał się publicznie za prawem Ukraińców do obrony swojego kraju przed najazdem Rosjan,



- nocą w lesie spotkałem obnażonego do pasa posła Marcina Józefaciuka, miał na sobie szarą pelerynę, a kiedy otworzył usta, pokazując kły, okazało się, że był wampirem,



- sąd zdelegalizował wcześniej przez siebie zarejestrowaną organizację faszystów, Mariana Konarskiego i Mariana Baczalskiego, obaj mężczyźni nie mieli nóg i wzorowali się na Benito Mussolinim, nocą w szczecińskim Parku Kasprowicza widziałem pochód owych faszystów niosących podpalone polskie flagi,

- Donald Tusk ma czarnowłosą kochankę, dla której zapuścił sobie długie włosy, przefarbował je na czarno i napisał ,,je...ć Zachód'' na ścianie swojego pokoju,



- kiedy jakiś chłopiec powiedział, że słowiańscy faszyści nie przypominali nazistów, powiedziałem mu o okrucieństwach ustaszy i UPA, dodałem, że polscy faszyści jak Władimir Żabotyński wzorowali się bardziej na Mussolinim niż Hitlerze oraz, że Mussolini został uhonorowany polskim odznaczeniem,



- jako dorosły człowiek wróciłem do przedszkola w Małopolsce, które prowadziła surowa przedszkolanka, blondynka w białym fartuchu pielęgniarki, zmęczony położyłem się w sypialni, która znajdowała się w Tatrach, uważałem, że polskie góry (Tatry, Sudety, Beskidy itd.) powinny tworzyć osobną jednostkę administracyjną,

- kiedy na ulicy z braku toalety mocz do fontanny, jakiś dziad doniósł na mnie na policję i zostałem przewieziony na posterunek, zapewniałem solennie policjantów, że żałuję swojego czynu, tymczasem na komisariacie zjawił się Pavlas ov Vidłar i przeklinał,



- pisałem nowe opowiadanie zaraz po przebudzeniu nad ranem,



- Ivan Komarenko zmienił płeć i jako kobieta poszedł do łóżka z Tuskiem,




- Władimir Putin jest Włochem i prezydentem Włoch. 

1 komentarz:

  1. No proszę! Moje szczere gratulacje choć ostatnio nie byłem zbyt aktywny w komentarzach aczkolwiek Mitoslavie regularnie śledzę...

    OdpowiedzUsuń