czwartek, 13 czerwca 2024

Oniricon cz. 1031

     Śniło mi się, że:



- w starej, szczecińskiej kamienicy znajduje się przejście do haitańskiego hotelu, mężczyźni uprawiający seks z jego pracownicami muszą je poślubić i otrzymują obywatelstwo Haiti,



- odwiedziłem szczecińską rodzinę złożoną z długowłosej blondynki w różowym bikini, jej męża w samych majtkach, mającego łysą głowę z kępką różowych włosów i ich małej córeczki, dziewczynka płakała, a ojciec dał jej niebieską, gumową małpkę, której palec nadymał się jak balon,





- przez portal w Szczecinie dostałem się do Chin, gdzie na jakimś odludziu korzystałem z toalety w opuszczonym domu, wstydziłem się z powodu pustej sypialni przylegającej do toalety,



- w piekle Belzebub i Lucyfer walczyli o władzę, mocując się na ręce, oba diabły były czarne, rogate, silnie umięśnione i pokryte gdzieniegdzie kępkami sierści,



- Stanisław Szur powiedział, że Koreańczycy pochodzą od Koriaków,



- Stanisław Szur powiedział, że Japończycy pochodzą od Rosjan,



- korzeń pietruszki ma działanie poronne, lecz w XVII wieku sędziowie uznali to przekonanie za babski przesąd,



- Bohun był nadludzko silny, Zagłoba powiedział o nim, że ,,gdyby nie opieka Najświętszej Panienki, zburzyłby Jasną Górę gołymi rękami'', w XXI wieku Bohun stał się wyznawcą Peruna i wstąpił do ukraińskiej armii,



- horror ,,Cujo'' Stephena Kinga stał się w Polsce lekturą szkolną,



- Andrzej Sapkowski był umierający i w ostatniej rozmowie z dziennikarzem na rynku przeprosił za picie, współpracę z SB i walkę z Bogiem, a ja modliłem się za niego, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,



- w 1945 r. grupa Polaków zamieszkała na rozkaz Stalina  w Puszczy Wkrzańskiej na pograniczu Polski i Niemiec, zbudowali sobie chaty w kniei, chodzili cały rok nago i zjadali ludzi, zabłąkanych w pobliże ich osady,



- miałem z paniami Casiyą ov Płutovą i Devaną ov Vendelevą zajęcia o dzikich kotach, zobaczyłem na obrazku min. taraja i serpoparda i wymagano ode mnie nauczenia się na pamięć ich nazw łacińskich,



- na jakimś wyjeździe spotkałem na stołówce Jenę ov Blackeyovą, która była bardzo miła i uśmiechała się do mnie, rozbawiło ją, gdy porównałem siebie do Francuzki,



- Madzia Boho urodziła na polu przed kamerami małego orangutana z kozimi różkami i kopytkami,



- J. R. R. Tolkien pokazał C. S. Lewisowi żyjącą na dnie oceanu niewielką, białą płastugę, zwaną kydareis jako dowód na prawdziwość religii katolickiej,



- zostałem wessany przez telewizor  i przeniosłem się do serialu ,,Herkules'' i znalazłem dyskotekę na wysypisku śmieci,



- Barbara Skarga była uwięziona w łagrze razem z łysym Rosjaninem w średnim wieku, oboje mieli na sobie różowe bikini,



- miałem żal do Olega Diwowa za wojnę na Ukrainie, uznałem Rosję i III Rzeszę za państwa - drapieżniki. 

1 komentarz: