poniedziałek, 17 czerwca 2024

Oniricon cz. 1032

     Śniło mi się, że:



- byłem nadrzewną, purpurową salamandrą, poruszającą się lotem ślizgowym i narzekałem na papieża Franciszka, niedawno umarł mój wujek, Cezary Żak, który był szczupłym mężczyzną z siwymi wąsami,




- św. Jan Paweł II nadał opuszczoną diecezję we Włoszech polskiemu biskupowi, który w Polsce dopuścił się defraudacji pieniędzy, a ja uznałem, że Papież był za łagodny, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,




- odkryłem na Facebooku profil szczecińskiego foliarza, fana Tomasza J. Kosińskiego i Parku Żeromskiego, który uważał, że wojna trojańska miała miejsce na terenach obecnej Holandii i utożsamiał holenderskie Delft z greckimi Delfami,



- niedawno umarł Sanjaya z Lechii i zobaczyłem na ulicy kondukt żałobny Jasnej Strony Mocy, złożony z przebierańców w kolorowych strojach, nie żałowałem samozwańczego króla, a jakiś młodzieniec nakrzyczał na mnie z powodu opublikowanego posta,



- ojcem Tomasza Rożka jest fizyk, prof. Franciszek Granciszek - Żurkiewicz, który ubiera się na różowo,



- Pavlas ov Vidłar mieszkał w dżungli, gdzie ubrany w samą przepaskę biodrową, przemieszczał się za pomocą liany z drzewa na drzewo,



- śniła mi się Kaja Godek, lecz nie pamiętam co robiła,



- wojna trojańska zaczęła się gdy Eris rzuciła na stół złote jabłko, zakończyło ją zaś wypuszczenie z łuku strzały przez Artemidę lub Merlina, wiedząc o tym mała dziewczynka z wytatuowanymi na ręce żmiją oraz napiętym łukiem i strzałą, zamierzała wystrzelić strzałę, aby zakończyć wojnę trojańską,



- czarny elasmozaur usłyszał od mozazaura, który zamienił się w generała, że powinien uprawiać sport, aby przeżyć,



- w wypełnionej mgłą pustej łaźni stała pod nieczynnym prysznicem piękna, czarnowłosa kobieta w niebieskich kąpielówkach, nakryta przezroczystym welonem,



- nagi chłopiec został w lesie schwytany i rozszarpany przez puchacza, potem zmartwychwstał i został szamanem,

- kiedy Ksiądz Dobrodziej z Pawlaczycy przyszedł jako poseł do siedziby Dziadostwa, komuniści próbowali go zastrzelić, lecz ich kule odbijały się od niego (wymyślone na jawie),



- kiedy Matka Boska Fatimska objawiła się w gabinecie Lenina, ten przerażony strzelał do Niej, aż znikła (wymyślone na jawie),



- Karol Darwin (1809 - 1888) bardzo kochał swoją żonę, Emmę, grał z nią w tryktraka i rozpaczał po jej śmierci,



- do pokoju pełnego kobiet i mężczyzn wszedł łysy podróżnik w okularach, który wrócił z krainy Majów, zamknął drzwi przed nosem mężczyźnie, który podążał w ślad za nim, zgromadzeni w pokoju byli tym oburzeni i domagali się wpuszczenia tego człowieka, a kiedy ten wszedł do pokoju, zamienił się w olbrzymiego, czarnego szczura. 

1 komentarz:

  1. Śniło mi się że ateiści dokonali przekładu Biblii z własnymi komentarzami krytykującymi chrześcijaństwo xD

    OdpowiedzUsuń