wtorek, 11 sierpnia 2015

Oniricon cz. 139

Śniło mi się, że: 



- czytałem modlitwę polskich żołnierzy zapisaną w dziwnym języku; zrazu myślałem, że to gwara podlaska, a potem zorientowałem się, że to język rosyjski,
- ksiądz na kazaniu mówił, że Bóg daje władzę okrutnikom, aby ci mieli szansę się zmienić,



- utożsamiałem się z szakalem złocistym,



- jakiś człowiek jadł węgierską potrawę (chyba leczo) przyprawioną spermą Niemca,



- jakiś młody mężczyzna przyjechał do Ojcowa i zamieszkał razem ze swą żoną rusałką w opuszczonej, kamiennej wiosce na wzgórzu,
- chciałem pójść nocą w samych majtkach na cmentarz i zrobić sobie selfie,
- jakiś słowiański książę wymyślił Żydów, Jezusa Chrystusa i chrześcijan,



- panowie Filipus ov Falconius i Martinus ov Simcass kazali mi napisać wypracowanie o organizmach jadowitych, lecz pożytecznych, napisałem min. o druidach,
- Mama powiedziała do Kristoferianusa ov Kujvisa, że nie przyjdzie do niego św. Mikołaj,



- Terry Deary napisał książkę o ,,Arthurian Dynasty'', czyli o dynastii hanowerskiej władającej Wielką Brytanią w XIX wieku,



- w Grecji Boga Ojca nazywa się Zeusem,



- rodzimowiercy świętowali nago Dziady na cmentarzu, a przypatrywały im się nagie rusałki i olbrzymia ośmiornica mieszkająca w stawie,
- byłem blondynką, nauczycielką i nocą jechałem tramwajem razem z Lucasusem ov Galariusem zamienionym w mówiącego, białego psa,



- czytają książkę ,,Strrraszna historia. Narwani Normanowie'' przeniosłem się w czasie do średniowiecza i zabiłem Wilhelma Zdobywcę, który wcześniej mnie dusił, oraz jego doradcę, przed Wilhelmem Zdobywcą panował Wilhelm Rudy, który był królem Anglosaksonów,
- bł. Jerzy Popiełuszko i Jan Bodakowski byli Rzymianami,
- w Polsce wydawane jest czasopismo popularnonaukowe ,,Strrraszna historia'',
- razem z Alexandrusem ov Cocelaise byłem w mieszkaniu amerykańskich kreacjonistów, gdzie podziwiałem bogatą biblioteką min. listy C. S. Lewisa, książki z serii ,,Strrraszna historia'' i książkę ,,Od purytanizmu do komputera'' z serii ,,Monstrualna erudycja''; Alexandrus mówił, że zamiast żółwi powinni się chronić węże i kruki,
- po latach spotkałem swojego wroga Jakopasa ov Stateva i powiedziałem, że zawieram z nim rozejm,
- broniłem tzw. magii naturalnej, dowodząc, że nie miała ona żadnego związku z demonami; UWAGA: Na jawie nie zachęcam do praktykowania jakiejkolwiek magii, nawet w zabawie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz