środa, 12 sierpnia 2015

Oniricon cz. 140

Śniło mi się, że:



- Witold Jabłoński pochwalał grzech pychy,
- na ulicy spotkałem koleżankę Madlenę ov (nazwiska nie pamiętam), która popadła w konflikt z prawem i zachowywała się wulgarnie,




- poszedłem do mieszkania swojej byłem nauczycielki chemii, pani Isabeliany ov Oleien, która była pijana i rozczochrana, nazwała mnie idiotą gdy nie potrafiłem posprzątać jej pokoju; wyciąłem jakiś artykuł z jej egzemplarza ,,Naszego Dziennika'', potem dowiedziałem się, że zachowywała się tak, bo mocno się przejęła treścią przedstawienia,
- spotkałem prezydenta Andrzeja Dudę i ucieszyłem się gdy powiedział, że udało się zakazać aborcji w Polsce,



- po latach znów sięgnąłem po książkę ,,Wyprawa do Grzyboraju'' Adolfa Lekkiego, aby zrecenzować ją na blogu; treść książki podyktowały autorowi krasnoludki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz