czwartek, 17 stycznia 2019

Oniricon cz. 465

Śniło mi się, że:






- oglądałem czeski film fantasy z 1991 r. o życiu na Sachalinie (Mildechas) w przededniu I wojny światowej, występowali na nim ludzie z głowami sumów,






- pojechałem z pielgrzymką do Grecji gdzie spotkaliśmy Murzynów śpiewających ,,Bogurodzicę'', sprzątałem plażę na jednej z greckich wysp znajdując na niej kawałki szkła, duży, zardzewiały gwóźdź, zwinięte kulki kolorowego papieru toaletowego, a nawet nowozelandzki banknot,






- w Hiperborei żył heros Gajda, który zbierał głowy odcięte pokonanym przez siebie ludziom i bogom (wymyślone na jawie),






- rozmawiałem ze Sławomirą o ,,Młocie na czarownice'',






- znalazłem opowieść o Małgorzacie Nikołajewnej w zbiorze polskich legend dla dzieci,







- Filipińczycy i inne narody zapomniały już o II wojnie światowej, chcąc się przypodobać Niemcom i Izraelowi,







- na you tube znalazłem japoński horror erotyczny nakręcony przez Akiro Kurosawę, w którym występowała piękna karlica jeżdżąca po pokoju na kucyku i była scena jedzenia niesmacznego sosu z inną piękną Japonką, po obejrzeniu filmu miałem wyrzuty sumienia i chciałem iść do spowiedzi,







- na korytarzu spotkałem chińskiego potwora Xiangliu podobnego do hydry, gonił on pewnego mężczyznę, który nazywał go ,,wężem - borsukiem'' (ang. ,,badger snake''), uznałem, że nikt nie ma prawa tak nazywać Xiangliu, potem przyszła nauczycielka historii, pani Anna ov Scayapakova i kopnęła potwora, a ja byłem pełen podziwu dla jej męstwa,
- zobaczyłem idącego więziennym korytarzem całkowicie osiwiałego Józefa Piłsudskiego w piaskowym mundurze,






- J. R. R. Tolkien kazał żonie zabić swoje nienarodzone dzieci,







- na fanpejdżu ,,Historyczne bzdury'' przeczytałem, że św. Matka Teresa z Kalkuty nim została zakonnicą była żoną albańskiego powstańca przeciwko tureckiej okupacji i dwukrotnie zabiła swoje nienarodzone dzieci, mówiłem, że przekonała się, że jest to złe i dlatego potem ich broniła,
- zobaczyłem relację z marszu komunistów, w którym wzięła udział Sławomira, miała długie włosy i żółte zęby, nosiła okulary i czapkę z napisem ,,CCCP'', cytowała słowa Jezusa Chrystusa: ,,Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, Mnieście uczynili'', powiedziała, że cieszy się, że umarł jej brat Antek, bo był chory na zespół Aspergera, a ona nie lubi tej choroby, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- w Egipcie żyje potwory konik polny, zwany ,,faraonem robactwa'', którego się bałem, mający głowę w kształcie czerwonej korony faraona i wielkie, czarne żuwaczki,







- byłem w Rosji gdzie w jakimś programie telewizyjnym umieszczono w jednym terrarium białą mysz, białego szczura należącego do Ravialusa ov Rikłocica i gronostaja, szczur zabił i zjadł myszkę, choć tego nie chciałem, lecz Rosjanie zrozumieli, że był głodny i hejtowali ,,studenta z Polski'', czyli mnie,
- Konrad T. Lewandowski podrapał mnie po plecach, które swędziały,
- polski pisarz fantasta Marcin Nortka pokłócił się z Konradem T. Lewandowskim w co zaangażowali się fani z Japonii,
- Maja Lidia Kossakowska jest matką Andrzeja Sapkowskiego, w tym śnie byłem Sapkowskim, a moja Mama - Kossakowską, poszliśmy do muzeum, aby zabrać z gabloty czarne skarpety o nadprzyrodzonej mocy i w ich miejsce położyć inną parę skarpet, pilnująca sali kobieta rozmawiała przez telefon i nie miała nic przeciwko kradzieży skarpet,







- mówiłem, że nie wierzę, że w XIX - wiecznej Francji naprawdę odkryto żywego pterodaktyla, ani w to, że w XX wieku żywe pterodaktyle widziano na Krecie; dodałem też, że nie wierzę w istnienie kongamato. 

1 komentarz: