poniedziałek, 24 czerwca 2024

Oniricon cz. 1035

     Śniło mi się, że:



- na Wałach Chrobrego w Szczecinie stały armaty, zaś jaguar, mówiący ludzkim głosem chodził między nimi i nadzorował widmowych artylerzystów, mierzących do niewidzialnych celów,



- zbuntowałem się gdy Pieter ov Petrux w czasie wycieczki nad morze, kazał jej uczestnikom w tym mnie, nosić na głowach plastikowe torby, aby było bardziej tolerancyjnie,



- zostałem zaproszony do telewizji, aby wyjaśnić niedawne proroctwo o podboju Izraela przez Rzymian, wygłoszone w Etiopii, mówiłem, że odnosi się ono do Rosji, która jednak nie jest Trzecim Rzymem, tylko Babilonem,



- car Mikołaj II, postawiony wraz z rodziną przed plutonem egzekucyjnym, powiedział: ,,Kak to?'', na co jego oprawca odparł: ,,Tak to!'', wówczas James Bond ocalił carską rodzinę i wywiózł ją do brytyjskich kolonii w Azji Południowo - Wschodniej, po latach car stanął na czele antykolonialnego powstania i został władcą niepodległych Malezji i Singapuru,



- w jakiejś rozmowie broniłem PPS - u, mówiąc, że zabijał tylko złych ludzi,



- car Mikołaj II, ewakuowany przez Brytyjczyków do Singapuru, napisał list do barona Ungerna von Sternberga, władającego Mongolią,



- Janes ov Calcium zaprowadził mnie do toalety na najniższym poziomie CH ,,Galaxy'' w Szczecinie, aby ze mną porozmawiać, zobaczyłem tam na ścianie czerwony napis: ,,Tu nikt nie jest...'', w którym zamiast ostatniego słowa widniały sierp i młot, byłem rozczarowany, gdy do toalety weszło mnóstwo dzieci,



- w szkolnej świetlicy czytałem książkę o Salem, bojąc się, że sam zostanę oskarżony o czary, tego dnia w telewizji transmitowano wywiad z Titubą. 

1 komentarz:

  1. Śniło mi się że na melodię n@zistowskiego hymnu Die Horst Wessel Lied ułożyłem sarkastyczny hymn na cześć LG*T ze względu na mowę o wznoszeniu flagi wysoko ( no dobra wymyślone na jawie aczkolwiek istnieje szansa że mogło mi się to faktycznie przyśnić bo podobno zawsze coś nam się śni ale tylko pamiętamy sen kiedy się w jego czasie obudzimy

    OdpowiedzUsuń