piątek, 5 lipca 2024

Oniricon cz. 1039

     Śniło mi się, że:



- w Tatrach widziałem sępy płowe i orłosępy brodate,



- neopoganka czciła Godzillę, później przeszła na kult Żmija, słowiańskiego boga wody,



- Tyra z ,,Przetainy'' i ,,Okiści'' Andrzeja Pilipiuka miała jasnorude włosy i bose nogi odkryte aż po uda,



- udzielając ślubu na ruchliwej ulicy, ksiądz proboszcz pobłogosławił inscenizację baśni Bolesława Leśmiana, widziałem ilustracje do niej, które należało pokolorować,



- czeska feministka nakręciła film o św. Wojciechu, na którym w X - wiecznej Europie Środkowej żyli w lasach Murzyni i saraceński lekarz (myślałem, że był Turkiem, lecz okazało się, że przybył z muzułmańskiej Hiszpanii), św. Wojciech został złożony w ofierze Świętowitowi i przed śmiercią przepraszał bożka, że chciał zniszczyć jego posąg, obejrzałem ten film razem z proboszczem i zamierzałem wyliczyć w recenzji wszystkie zawarte w nim ahistoryzmy,



- zobaczyłem na zdjęciu reżyserkę filmu o św. Wojciechu, była piękną kobietą o jasnobrązowych włosach, odzianą w kolorowe bikini i noszącą liczne ozdoby z koralików, znajdowała się w pustym studiu o całkowicie białych ścianach,



- spotkałem na ulicy kongijskiego księcia z łysą głową, ubranego w czarną, skórzaną kurtkę, był zainteresowany moim blogiem, bałem się jednak, że po przeczytaniu posta o Murzynach uzna mnie za rasistę.



- wziąłem udział w teleturnieju w supermarkecie, wyraziłem dezaprobatę, że nagrodę ufundowała firma Winiary, należąca do koncernu Nestle, finansującego napaść Rosji na Ukrainę,



- Michaił Bułhakow chwalił Anatole'a France'a, który pod koniec życia zamieszkał w ZSRR za to, że wolał żyć w nędzy niż pisać wbrew swojemu sumieniu, wcześniej jednak francuskiemu pisarzowi nie przeszkadzał mord na carskiej rodzinie,



- Maksymilian I, cesarz Meksyku miał w chwili egzekucji poszarpane spodnie,



- powiedziałem rodzinie, złożone z samych młodych Amerykanek, że będę z nimi obchodził Boże Narodzenie, lecz nie Halloween, ponieważ to ostatnie jest świętem satanistycznym,



- na dworze Kościeja zjawiło się Licho, poseł od smoka Rykara i zapytało z gniewem Kościeja, dlaczego ustanowił Widmową Noc (odpowiednik Halloween), Kościej odparł, że miał na celu odciągnięcie ludzi od Teosta,



- Maksymilian I wypłynął do Meksyku z Gdańska, gdzie usłyszał w sądzie słowa: ,,Bądź człowiekiem'', po przybyciu do Meksyku walczył w zapasach z nagim karłem, pokrytym skórą ropuchy zielonej,



- znalazłem kawałek sera z lazurową pleśnią, lecz nie zjadłem go z powodu białawych łusek,



- arcybiskup Marek Jędraszewski był kronikarzem księżniczek Disneya, zasugerowałem mu, że Śnieżka i Śpiąca Królewna żyły w starożytnej Grecji, podczas gdy księżniczka o niebieskiej skórze i włosach żyłą znacznie później. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz