środa, 12 października 2016

Oniricon cz. 248

Śniło mi się, że:

- papież Franciszek gra w ,,Wiedźmina'',
- zobaczyłem świerszcza domowego o rozmiarach świerszcza weta,
- poszedłem do supermarketu, lecz nie mogłem wejść do środka z powodu ciasnego przejścia; czołgałem się po podłodze i denerwowałem się; supermarket prowadzili ewangelikalni chrześcijanie, a wąskie przejście było nawiązaniem do słów Jezusa o ,,ciasnej bramie'',
- A. Sapkowski cieszył się, że w Portugalii morduje się dużo nienarodzonych dzieci,







- w rozmowie z Pavlasem ov Vidłarem mówiłem, że w utworach R. E. Howarda występują co najmniej dwa typy kobiet; słabe, potrzebujące opieki mężczyzn i silne, z czego w mojej twórczości przeważają kobiety silne; gdy do rozmowy włączyła się feministka, zastrzegłem, że nie jest to żadne ,,ideolo ideali, lari, lari, lafirindia ubidindia'', a ona się obraziła,
- ekscentryk Jan Małpkowski postanowił, że zostanie pierwszym bosym prezydentem Polski,
- w przyszłości w Mongolii nazwa stolicy Ułan Bator zostanie zmieniona na Urga,







- w XVII - wiecznej Polsce sprzedawano na rynku skóry wilkołaków; pewien jezuita przybyły z obcych krajów szerzył wiarę w owe istoty, zaś współcześnie chciałem powiedzieć księdzu, że Dariusz Kwiecień widział wilkołaka i myślałem, że ksiądz zakaże mi czytać o nim,






- na filmie widziałem jak Robert Storm wraz z jakimś starszym mężczyzną z Grona Jarzębiny odwiedził Jakuba Wędrowycza, w jego mieszkaniu wybuchł gaz, a Robert Storm pobiegł do sąsiedniego pokoju oglądać ,,Conana Barbarzyńcę'', tymczasem Jakub Wędrowycz przeniósł się w czasie do ery hyboryjskiej, a po powrocie do XXI wieku chciał strzelać do Roberta z suszarki do włosów,






- Roman Zając twierdził, że szatan powołał do życia Thora i innych pogańskich bogów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz