czwartek, 9 lipca 2015

Oniricon cz. 132

Śniło mi się, że:



- rozmawiałem z Pavlasem ov Vidłarem o darmowym leczeniu i powiedziałem, że żałuję, że świat nie jest taki prosty jak to głosi Janusz Korwin Mikke,



- Józef Piłsudski przeżywał przygody w fantastycznym świecie i choć kusiły go boginie i nimfy, nie zdradził żony,



- w Centrum Handlowym ,,Sklepy Cynamonowe'' w Drohobyczu można kupić siedmiomilowe buty i szklane pantofelki,



- hobbity z Flores, które przybyły do Brytanii, przypominały wyprostowane szympansy z białymi brodami, noszące fraki, cylindry, a czasem też sandały,



- Asatra - szwedzka wojowniczka ze Świata Dziesięciu Kontynentów nigdy nie nosiła butów,
- zostałem rodzimowiercą, lecz wciąż modliłem się przed obrazem Jezusa Miłosiernego, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem katolikiem,



- Gunter Grass w ciągu ośmiu dni poznał mentalność Polaków z tygodnika ,,Wprost'' i odradzał japońskiemu cesarzowi Akihito ze Świata Dziesięciu Kontynentów picie wódki, bo wówczas jego doradca - kot Maru byłby pijany,



- pewien chrześcijański samuraj w czasie rejsu po morzu zobaczył wynurzającego się potwora podobnego do starej kobiety, w swoich wędrówkach napotkał również kappy,




- jakiś ksiądz mówił, że ,,Smerfy'' propagują satanizm,
- na ulicy przewróciła mnie Monikana ov Ambeise, a o. Markus ov Cosiar i Michalus ov Pilativić pomogli mi wstać,



- Chochoł z ,,Wesela'' Stanisława Wyspiańskiego miał żonę, również zrobioną ze słomy,
- znałem brzydkiego chłopaka o spiczastych paznokciach, który martwił się, że nie może znaleźć żony, chłopak ten zmuszał mnie do zakładania ciasnych, ciemnoszarych spodni marki ,,Wormacja'', potem zamienił się w smoka i został rozszarpany na jakiejś zabawie,



- Robert Tekieli zaliczył perski tytuł ,,szachinszach'' do twardego New Age,
- pytałem Maję Lidię Kossakowską o sny i mówiła mi, żebym jej nie przerywał,



- dzięki podbojowi Czech przez Bolesława Chrobrego stało się możliwe utworzenie Czechosłowacji,



- pomyślałem, że Polacy są ,,homo triplex'' rozdartymi między tradycjami żydowską, antyczną i słowiańską; doszedłem też do wniosku, że nawet gdyby ,,Vlesova Kniga'' była autentyczna, nie dowodziłoby to fałszywości ,,Biblii'',



- św. Jan Paweł II bardzo cenił mity o Artemidzie z powodu jej sprawności fizycznej i dziewictwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz