poniedziałek, 28 lipca 2014

Oniricon cz. 49

Śniło mi się, że:


- amerykański mason Albert Pike ze względu na wygląd został porównany do niedźwiedzia,
- w jakiejś protestanckiej gazecie twierdzono, że katolicy są satanistami, a także pisano w niej o egzorcyzmach za pierwszych Piastów,



- jakiś licealista słuchający ,,Sabbatonu'' przed lekcją religii pił piwo z puszki i czytał książkę o Conanie, a ja nie widziałem w tym nic złego,



- w liceum ksiądz katecheta kazał napisać pracę domową o tym jaką prowadzilibyśmy politykę zagraniczną; długo odwlekałem napisanie pracy domowej, aż napisałem, że w 2050 r. rozpadnie się Rosja, Wielka Brytania i Francja, że zjednoczą się kraje arabskie i afrykańskie, że Polska powinna wystąpić z Unii Europejskiej, lecz pozostać w NATO, na całym świecie bronić nienarodzonych dzieci i udzielać azylu walczącym o wolność,



- ksiądz mówił, że pod wpływem lektury ,,Małego Gościa Niedzielnego'' małe dziecko wzięło udział w Eucharystii,



- jakaś dziewczyna nosiła czarne koszulki z wizerunkami potworów, a inne dziewczyny śpiewały, że powinna spalić te koszulki, aby nie nawiedzały ją narysowane potwory,



- jakiś heros ucinał mieczem łapę białego małpoluda (yeti?),



- ktoś napisał powieść fantasy ,,Oko łabędzia'' lub ,,Oko szamana'', której akcja toczyła się w realiach przypominających XVII wiek,



- pojechałem na Ukrainę, gdzie zobaczyłem na ulicy wielkie pająki ptaszniki, których się bałem,
- w Polsce górnicy porwali i uwięzili pod ziemią grupkę kobiet, którym udało się zbiec z niewoli,
- będąc u wujka Markusa i cioci Joleny ov Kujvis głaskałem bardzo starego kundla Reksia, który stracił znaczną część sierści,



- samica szympansa znalazła na śniegu warany, którymi się zaopiekowała, a potem wspólnie zaopiekowali się znalezionymi na śniegu niemowlętami (warany językami czyściły je ze śniegu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz