sobota, 17 lipca 2021

Oniricon cz. 731

          Śniło mi się, że:






- jako dorosły człowiek wróciłem do szkoły gdzie polonistka Dora ov Petelinova przerwała projekcję ciekawego filmu, aby omawiać ,,Chłopców z Placu Broni'',






- faraon Amenhotep III skonstruował baterię z Bagdadu, którą ofiarował Chińczykom,





- w 1917 r. James Bond mieszkał w stacji kosmicznej na orbicie okołoziemskiej, przeszkodził w wielu knowaniach komunistów, niestety nie zdołał zapobiec rewolucji październikowej,

- Ferdynand Kiepski i Marian Paździch zostali królami publicznej toalety i spotkali mężczyznę, który na pierwszy rzut oka potrafił rozpoznawać cudzoziemców,






- w powieści  ,,Amerykańscy bogowie'' Neila Gaimana, Murzyn Cień - syn afrykańskiego boga - pająka Anansiego w czasie podróży po USA spotkał Odyna (Wendsdaya), boginię Kali, Thota i Istena,

- w obecności Anny ov Stipulovej i Lucasusa ov Santosa sprawdzałem jakich przypraw ziołowych używała polska szlachta jako leków na trawienie,

- Stanisław Szur powiedział z sejmowej mównicy: ,,Panie Marszałku, kiedy pan ostatnio zrobił kupę?'' (z fantazji poprzedzających zaśnięcie),

- pisałem posta o Konradzie T. Lewandowskim, który zakończyłem zachęcając pisarza, aby go skomentował,

- mojej Mamie wyrosła broda,

- w XXI wieku po zajęciu Rosji przez Chiny, Polska zaatakuje Białoruś i Aleksander Łukaszenko zostanie z rozkazu polskiego prezydenta Olgierda Hanuszkiewicza złożony w ofierze słowiańskim bogom wraz z całą rodziną, Ukraina przyłączy się do Polski ze strachu przed wojną, zaś Szwecja i Polska wspólnie zajmą obwód kaliningradzki,

- św. Gabriel Archanioł pokonał Belzebuba i uwięził go w Niebie,






- w Tajlandii jeździłem po parku narodowym na grzbiecie słonia,






- młody baribal chodził po Szczecinie , a wokół niego unosiły się w powietrzu żółte piłeczki,






- w niemieckiej prasie ukazały się artykuły promujące wiarę w Wielką Lechię napisane pod wpływem polskich stron internetowych,






- w XXI wieku w Imperium Indyjskim będzie panował cesarz Trimurti czczony jako jednoczesne wcielenie Brahmy, Wisznu i Śiwy,

- pojechałem na pielgrzymkę na Lubelszczyznę i Ukrainę (był to już mój drugi wyjazd do tego kraju), zmartwiłem się, że nie będę miał gdzie się umyć pod prysznicem, stanąłem nago przed starszymi paniami i prosiłem je by pokazały mi przestronną kabinę prysznicową,






- Konrad T. Lewandowski był krytykowany za napisanie powieści fantasy inspirowanej wierzeniami słowiańskimi (występowały w niej min. kotołak i bagiennik), którą nazywano ,,udziwnioną Narnią''. 

1 komentarz: