niedziela, 4 października 2020

Oniricon cz. 638

 Śniło mi się, że:




 


- byłem hipopotamem i opowiadałem panu Martinusowi ov Simcassowi o swoich spacerach na położone blisko Szczecina wyspy greckie i do Londynu,







- Lyra Belacqua oddała życie, aby czarownice mogły stać się ludźmi; ze szczególną wdzięcznością wspominała ją czarownica Miodrag, której teraz nie groziło już spalenie na stosie,






- byłem Barbarą Radziwiłłówną i zamieszkałem w Kennie - kontynencie prehistorycznych ssaków przylegającym do Węgier, rozmyślałem o rasie dobroczynnych, rumuńskich olbrzymów Jidovi oraz byłem wdzięczny królowej Bonie za to, że mnie wygnała,






- wiecznie pijany doktor Kidler z serialu ,,Daleko od noszy'' pracował na porodówce, a moja Mama była jego asystentką, Kidler przed przyjęciem porodu golił pacjentkom nogi, zobaczyłem noworodka jeszcze wymazanego krwią i lękałem się o to czy przeżyje,

- Niemcy nie uczą się języków obcych,

- przechodziłem przez ulicę w afrykańskim mieście gdzie nie było świateł, ani znaków drogowych i obawiałem się, że zostanę przejechany,

- zabłądziłem w centrum handlowym,






- ucieszyłem się gdy PiS wprowadził do szkół przysposobienie wojskowe i sam brałem udział w tych zajęciach na sali gimnastycznej, szkolący mnie żołnierz pytał mnie jak chcę zdobyć Atlantydę tj. wdrapać się na drabinę wiszącą na ścianie, chciałem zostać dragonem, czyli smoczym żołnierzem i w tym celu wertowałem słownik zamieszczony na końcu ,,Bożego igrzyska'' Normana Daviesa, potem położyłem się spać razem z żołnierzem,

- przeczytałem o słowiańskim demonie motylicy przypominającym straszliwie wychudzoną kozę o żółtych, świecących oczach, oraz o hybrydach szczurów z jamnikami,






- żołnierz kazał mi napisać dalszy ciąg ,,Gwiezdnych Wojen'' i ,,Władcy Pierścieni'',






- pisałem opowiadanie fantasy o walce Athrana z yakuzą w Tokio i zastanawiałem się czy nazwę stolicy Japonii zapisuje się po polsku ,,Tokyo'', czy ,,Tokio'',






- Athran, Włodzimierz Stanimirski lub Jakub Wędrowycz  walczyli z imperatorem Xenu,






- ksiądz molestował mnie seksualnie, a potem chciał kupić moje milczenie złotymi bitcoinami, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,

- zgorszyłem się gdy TVP1 wyemitowała przemówienie Hitlera na Jasnej Górze; Hitler miał na sobie granatowy garnitur,

- znajomy z Czech poprosił mnie o szpulę pomarańczowych nici do uszycia majtek; chciał nimi zakryć olbrzymiego, pomarańczowego irokeza z włosów łonowych,







- Jakopas ov Sonitus pojechał do Australii, a potem napisał w komentarzu na moim blogu, że kierowca, z którym jechał przez busz, był wielkim entuzjastą LGBT i nazywał lesbijki boginiami,

- kiedy rodzimowierca Stanisław Szur został prezydentem Polski, udał się boso na Jasną Górę, gdzie złożył Maryi w ofierze miód pitny, kwiaty i słodycze,

- Jaś pochodził z rodziny żydowskiej i zażartował, że zostanie ,,gojcem'' (ojcem), jego bliscy walczyli z gołębiami skubiącymi asfodele rosnące w doniczkach,






- kuzynki Liszkowskie oddawały się rozpuście,






- w serialu o Herkulesie pojawił się stegozaur. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz