poniedziałek, 7 maja 2018

Oniricon cz. 401

Śniło mi się, że:






- Jerzy Zięba żył w czasach II RP jako żebrak,







- Amazonka tańcząca na rurze miała za zadanie obejrzeć dowolną operę rockową i wybrała ,,Amazonki i Wikingów'',








- Witold Vargas i Paweł Zych napisali książeczkę o Różowym Stworku zaobserwowanym w latach 90 - tych XX wieku na Kaszubach; był to różowy kosmita mający nos słonia morskiego i ogon kangura, na jego temat wypowiadały się wszystkie  religie świata, artykuł o nim ukazał się we włoskim czasopiśmie ,,Familia Christiana'',
- w parku w Pacynowie żyły nimfy śluzówki o zielonej skórze i niebieskich, lub czarnych włosach, których ciała wytwarzały ogromne ilości śluzu (wymyślone na jawie),
- w erze dziewiątej żyły w lasach nimfy łopatnice mające poroża łosi (wymyślone na jawie),
- doprowadziłem do tego, że Andrzej Duda uzbrojony w topór walczył z Mateuszem Kijowskim i zwyciężył,
- odwiedził mnie Pavlas ov Vidłar,
- Kaszubi mają swojego króla, który nie jest człowiekiem, ale jakimś dziwnym stworem o ciele pokrytym kolorowymi frędzlami, który mieszkał pod ziemią,








- Sławomira składała potajemnie ofiary ze zwierząt, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,
- pomyślałem, że Sławomira jest zbyt łagodna, by użyć noża lub kastetu przeciwko ONR - owi,
- w dzieciństwie pojechałem do Korei Północnej razem z opiekującą się mną miejscową młodą kobietą, która miała w torebce pistolet; po ulicy jechał olbrzymi biały pojazd z czymś co przypominało miskę na dachu, oraz pomarańczowy czołg, byłem świadomy, że znajduję się w państwie totalitarnym i odczuwałem lęk, na szczęście bezpiecznie wróciłem do Polski i na pożegnanie życzyłem swojej przewodniczce, aby jej ojczyzna odzyskała wolność,







- w Hiperborei działały elektrownie orgonowe, w których wytwarzano orgon łącząc wykonane z oriszalku modele lingamu i joni (wymyślone przed zaśnięciem). 

1 komentarz:

  1. - pomyślałem, że Sławomira jest zbyt łagodna, by użyć noża lub kastetu przeciwko ONR - owi,
    No. I dlatego tylko obrywam od policji zamiast coś zrobić narodowcom.

    OdpowiedzUsuń