piątek, 10 września 2021

Oniricon cz. 745

             Śniło mi się, że:





- baron Roman von Ungern - Sternberg zjawił się w naszych czasach na granicy Polski z Białorusią i wygrzmocił taszurem (bambusowym kijem z rzemienną pętlą) opozycję totalną (wymyślone na jawie),






- chuligan został aresztowany przez policję za wandalizm, lecz wcześniej zniszczył radiowóz; przeciął opony, wybił szyby i nalał do środka betonu, policjant uderzył go pałką w nerki, po czym puścił wolno,





- T - Raperzy nosili krzyże na futrzanych czapkach,





- Janusz Palikot jest astrologiem i posiada białą łanię w zwierzyńcu,





- Antoni Ferdynand Ossendowski został w Mongolii czarownikiem, którego później ścigał Watykan,




- minister Przemysław Czarnek był admirałem, jako dorosły człowiek brałem udział w prowadzonej przez niego lekcji języka polskiego, w czasie której rozwiązywałem test (pewność zaliczenia dawało samo przystąpienie do niego), był wieczór, kiedy poszedłem z Mamą do sklepu, zaś admirał Czarnek wszedł tam również razem z brzydkim, brodatym żołnierzem,






- na cześć Waldemara Krysiaka (,,geja przeciwko światu'') napisałem opowiadanie o małym chłopcu Geju, który walczył z tęczowymi potworami,





- kiedy mówiłem o zbrodniach Austriaków w czasie I wojny światowej, jakaś dziewczyna zapytała dlaczego to rozpamiętuje, odpowiedziałem jej, że jestem historykiem i dlatego interesuję się przeszłością,





- czytałem powieść Anny Brzezińskiej o walce ludzi z zielonymi goblinami,






- byłem biblijnym prorokiem Danielem, zostałem w młodości uprowadzony do Babilonu, gdzie odmawiałem jedzenia trefnych potraw.  

1 komentarz:

  1. Najlepszy w tym odcinku - moim subiektywnym zdaniem Przemysław Czarnek jako admirał xD

    Ja też się podzielę tym co mi się śniło:
    - śniło mi się że kopnąłem w czerwony piorun ( nie muszę objaśniać czego to symbol) i rozwalił się z impetem

    - wydałem sporo pieniędzy i kiedy sprawdziłem stan swojego konta bankowego byłem bardzo przerażony - no to chyba raczej koszmar był hehe!

    I chyba pod wpływem ''Oniriconu'' zaczynają mi się podobne rzeczy śnić :D I o to chodzi by rozbudzać wyobraźnię ;)

    OdpowiedzUsuń