środa, 24 marca 2021

Oniricon cz. 699

Śniło mi się, że:





- w XXI wieku po rozpadzie Wielkiej Brytanii niepodległość uzyskają Bermudy, Kajmany oraz Turks i Coicos, Nowa Kaledonia uniezależni się od Francji, Aruba od Holandii, zaś Argentyna odbierze Anglii Falklandy, Georgię Południową i Angielskie Terytorium Antarktyczne (wymyślone na jawie),





- w kodzie Biblii został przewidziany zamach na ekwadorskiego prezydenta Gabriela Garcię Moreno,






- w ,Biblii'' raki - zarówno jako zwierzęta i znak Zodiaku- są lepsze od skorpionów, raki w przeciwieństwie do skorpionów wydają piskliwe dźwięki, zobaczyłem skorpiona, który nocą wszedł na człowieka śpiącego na pustyni i bronił go przed innymi skorpionami,






- przekonywałem rasistę, że Murzyni opisani w ,,Biblii'' odegrali ważną rolę w historii Zbawienia,






- św. Szczepan był królem i pomagał nieść krzyż Jezusowi, potem uczestnicy Drogi Krzyżowej, w tym św. Weronika chcieli go zasztyletować i ukamienować,






- byłem scytyjskim poetą i pokazałem Gabrieli - przyjaciółce Xeny mój epos o Scytach, w którym opisałem min. skalpowanie wrogów,






- wszedłem na polski portal społecznościowy Albicla, aby czytać na nim fanpejdż Andrzeja Pilipiuka,






- miejscowość Arges w Rumunii zawdzięcza swą nazwę imieniu żony Vlada Palownika,

- w Szczecinie zobaczyłem na ulicy drzwi prowadzące do Tajnej Pracowni Wódki, których pilnowało dwóch ochroniarzy,






- stary ksiądz tłumaczył, że lubił średniowiecze, ponieważ wówczas powstało prawosławie, a ja dodałem, że ówcześni ludzie fascynowali się seksem,






- byłem Daimonem Freyem i dostałem ataku szału gdy pielęgniarki chciały mnie uwięzić w szpitalu psychiatrycznym,




- młoda, sympatyczna polonistka o blond włosach pochwaliła napisaną przeze mnie kontynuację ,,Sagi o wiedźminie'',






- pojechałem na wycieczkę na tereny zamieszkane w XXI wieku przez Hunów razem z polonistką i Adamusem ov Handristiacusem, który wymógł, aby nasz pociąg czy autokar jechał w nocy w celu zaoszczędzenia czasu, jako jedyny uczestnik kąpałem się w basenie i miałem z tego powodu wyrzuty sumienia,







- pojechałem na wycieczkę do Czeczenii gdzie na dworcu w Groznym chodził słoń indyjski i baktrian, głos z megafonu cytował fragment ,,Koranu'' o zwierzętach (min. o potrzebie opieki nad ,,gołębiami o szlachetnych sercach''), mieszkańcy mówili po polsku i angielsku, zapytałem w tym ostatnim języku czy miasto, w którym się znalazłem to naprawdę Grozny, widziałem cerkwie i meczety o złotych kopułach, zaś na dalszym planie widniały zaniedbane kamienice, Czeczenia leżała nad ciepłym morzem i wszyscy poszliśmy na plażę,







- myślałem o tym jak niektórzy katolicy chcieliby zniszczyć islam podczas gdy Papieże prowadzą dialog z tą religią,




- we Francji spotkałem Emila Ciorana, który zlał mi się w jedno z Julianem Tuwimem i zapytałem go co miał na myśli mówiąc, że ,,zoo bez hien byłoby nudne'', a on odpowiedział, że miał na myśli dyktatorów,






- w XXI wieku Rosja zdecydowała się oddać Finlandii ziemie zagrabione w czasie wojny zimowej z lat 1939 - 1940 i odtąd przestała graniczyć z Norwegią,






- w XXI wieku uzyskają niepodległość Wyspy Dziewicze, Guam, Wyspy Cooka, Kraj Basków, Bretania, Korsyka i Tybet, zjednoczą się obie niepodległe Osetie, Samoa oraz cesarskie Chiny i Tajwan, zaś w Australii będą miały miejsce zamieszki urządzane przez Aborygenów porównywalne z BLM (wymyślone na jawie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz