czwartek, 25 marca 2021

Oniricon cz. 700 Jubileuszowa

 Śniło mi się, że:





- Kościół potępiał książki o waranach z Komodo,






- w ,,Biblii'' słowo oznaczające Drzewo Wiadomości Dobrego i Złego jak również krzyż brzmi ,,adam'', w tym śnie Jezus Chrystus miał krótkie blond włosy i wyrywał z korzeniami rajskie drzewo,

- powiedziałem ,,wyomrażalne'' zamiast ,,wyobrażalne'',






- po upadku zaczarowanego meteorytu mieszkańcy Kajmanów zamienili się w kajmany (wymyślone na jawie),






- w XXI wieku niepodległość uzyskają Kurdystan, Ujguria i wszystkie republiki autonomiczne w Rosji, Wyspy Kurylskie powrócą do Japonii, zaś państwowymi religiami w Irlandii będą wicca i druidyzm, podczas gdy katolicy i protestanci będą prześladowani (wymyślone na jawie),






- w XXI wieku papieżem Markiem II zostanie Cygan ze Słowacji, który wyniesie na ołtarze Romualda Traugutta, Juliusa Nyerere i Gabriela Garcię Moreno, ponadto wielką popularnością będzie się cieszyć fantastyka wietnamska (wymyślone na jawie),






- dwóch Prinów - kosmitów, których statek kosmiczny rozbił się nad Zaginionym Światem uczyniło swym niewolnikiem Andrzeja Pilipiuka,






- po śmierci Aleksandra Łukaszenki Białoruś stanie się krajem demokratycznym, urząd prezydenta będzie pełnić Jelena Wajsbrot, zaś miejscowa Cerkiew odłączy się od Patriarchatu Moskiewskiego (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Odcinek 700 to już muszę skomentować. Dodatkowo okrągła liczba mnie zmotywowała gdyż dłuższy czas już nie komentowałem ale daję słowo że regularnie czytałem bloga ;)

    OdpowiedzUsuń