piątek, 27 sierpnia 2021

Oniricon cz. 739

                     Śniło mi się, że:





- Stanisław Szur zamiast papieru toaletowego użył zmiętej kartki,






- oglądałem w teatrze sztukę o carycy Elżbiecie, która była z pochodzenia litewską chłopką nazywającą się Marta Skowrońska, planowała rozbiór Polski, w czasie koronacji założyła maskę syberyjskiego szamana, potem razem z Janesem ov Calcium dostałem się do Milczącej Armii carycy Elżbiety przemierzającej Szczecin, Janes ov Calcium maszerując w jej szeregach zaczął śpiewać ,,Hej, sokoły!'', Elżbieta została zabita przez kolejną carycę; Katarzynę II, Niemkę ze Szczecina, będącą wzorem dla sowieckich feministek,






- Casiya ov Płutova w rozmowie z Janesem ov Calcium broniła Żołnierzy Wyklętych,





- znalazłem się w szpitalu, gdzie szalony lekarz wbrew mojej woli raził mnie w czasie snu orgonem jak prądem, po obudzeniu moje ciało było pokryte małymi, twardymi bąblami, nakrzyczałem na lekarza, że nie chcę być królikiem doświadczalnym, potem wyszedłem nago z gabinetu, aby poskarżyć się ordynatorowi, którym była nauczycielka fizyki Jolena ov Symetayak, spotkałem grupę młodzieży noszącej dziwne fryzury, która trzymała liście konopi i ziarna mające odchudzać,

- kiedy kłóciłem się z feministką Alexandrą Crowley, Wojciech Cejrowski stał z boku i uśmiechał się do mnie,





- słowo ,,golem'' zostało po raz pierwszy użyte w kawiarni w starożytnym Egipcie na określenie tchórza,






- Ozyrys został zabity w bitwie przez piękną, rudowłosą wojowniczkę Danikę z Danii, która napiła się jego krwi, aby być wiecznie młoda i sprawna,






- dwa Troskliwe Misie prowadziły program o historii jedzenia, w którym Brzydal był prehistorycznym kucharzem, jeden miś wyznał, że nie wie jaką rolę jedzenie odgrywa w jego życiu, lecz gdy zobaczył całą stertę wiktuałów, był gotów fruwać,





- muzułmańscy mężczyźni muszą nosić białe spodnie odsłaniające łydki, kiedy muzułmanka założyła seledynowe spodnie, musiała sobie podwinąć nogawki, aby widać było łydki,

- odwiedziłem w domu Andrzeja Pilipiuka, którego żona była w ciąży z trzecim dzieckiem,






- kiedy Herkules i Jolaos przybyli na ziemie Polan, ujrzeli Kolumnę Zmoisława; odpowiednika Zygmunta III Wazy i pili polo colę (słowiański odpowiednik coca coli),






- wyznawałem christian wicca i zamierzałem wziąć udział w orgii z okazji Nocy Świętojańskiej, kiedy przybyłem do lasu, czekały już na mnie piękne, nagie kobiety, UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem katolikiem,






- narzekałem na obecny kryzys w Kościele katolickim i zwizualizowałem sobie papieża Franciszka,

- kiedy spotkałem na ulicy jakiegoś mężczyznę, zamiast powiedzieć mu ,,dzień dobry'', zacząłem się modlić. 

1 komentarz:

  1. Jak zwykle nie jestem zawiedziony - choć tym razem pierwsza ilustracja rozwala :D Chyba już to kiedyś mówiłem że niekiedy masz smykałkę do dobierania fotek by zilustrować posty :) Tym razem też się podzielę co mi się śniło : Mnie się z kolei śniło że o.Adam Szustak OP miał przyjechać do Pasłęka na rekolekcję i że grałem w jednym filmie z aktorką Karoliną Bacią :D

    OdpowiedzUsuń