sobota, 16 września 2017

Oniricon cz. 336

Śniło mi się, że:


- ślizgałem się po szkolnym korytarzu na ugiętych nogach i wjechałem na zaplecze, gdzie jakaś blondynka była z tego niezadowolona,







- Kościej I Nieśmiertelny był biseksualistą i ubierał się na czarno (ciekawe co na to Putin?:),







- wróciłem do szpitala psychiatrycznego gdzie było pełno psów, a jakaś dziewczyna prosiła mnie o narysowanie wampirzycy w czarnej sukience,







- na jakimś filmie Kim Dzong Un rozbił stary komputer,
- Irlandczycy odkryli Islandię, gdzie ukształtowali jej krajobraz tworząc góry i doliny, a potem zostali wypędzeni przez wikingów,







- kosmici (reptilianie?) przybyli na Ziemię i stworzyli góry i doliny,







- Ian Mc Kellen zabił człowieka,
- w najbliższych wyborach prezydenckich zamiast Andrzeja Dudy zostanie wybrany jakiś lewak ubrany na zielono,






- mały chłopiec udał się na pustynną planetę gdzie spotkał Zorro,
- pisząc posta o mitologii indyjskiej na wstępie wymieniłem sąsiadów Indii: Afganistan, Iran, Pakistan i Chiny,
- Sławomira na swoim blogu pisała o chorym dziecku - obojnaku zabitym przez PiS,






- razem z panem Tomasusem ov S. pojechałem samochodem do jakiegoś klubu, aby recytować tam ,,Mistrza i Małgorzatę'' przed publicznością, wystąpiłem prawie nagi, mając na sobie tylko prowizoryczne majtki zdobione wizerunkami postaci z powieści Bułhakowa, gdy skończyłem rozsypały mi się po podłodze jakieś karteczki,






- Władysław Jagiełło w czasie Wielkiego Postu kazał palić ogarek przed figurą diabła wyrzuconą z kościoła, stąd przysłowie: ,,Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek'',







- Artemida dowodziła armią wojowniczek i nosiła czarną koszulę z wizerunkiem trupiej czaszki,







- rozmawiałem z Alexandrusem ov Cocelaise o Macieju Kuczyńskim; Alexandrus zapytał mnie czy Kuczyński był wierzący, a ja odparłem, że wierzy w Boga, ale również we wzorce misnatyczne, które stworzyły świat,






- Cruella de Mon pochodzi z mitologii słowiańskiej,







- na studiach uczestniczyłem w zajęciach z anarchizmu i antyfaszyzmu prowadzonych przez siwą staruszkę; na zajęciach rysowałem Lucyfera, Erosa i słowiańskiego boga Ch...ja, oraz powiedziałem czy pomyślałem, że ,,do tych bandytów z Antify, którzy zakłócali Marsz Niepodległości chciałbym strzelać, najlepiej kulami dum - dum'', z czego Sławomiry bym nie skrzywdził, nawet gdyby miała ich popierać,
- czytałem książkę muzułmańskiej feministki, która krytykowała noszenie hidżabu.

2 komentarze:

  1. "- w najbliższych wyborach prezydenckich zamiast Andrzeja Dudy zostanie wybrany jakiś lewak ubrany na zielono,"
    To że zostanie wybrany "lewak" jest całkiem prawdopodobne, ale dlaczego ubrany na zielono?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostanie wybrany lewak, wiadomo #Biedroń2020 (ofkors, nie popieram w ogóle koncepcji władzy itd., ale Biedroń
    - spłaca długi Słupska;
    - na konferencji o przyszłości samorządów ustąpił miejsca polityczce lokalnej, żeby nie było tak, że sami mężczyźni uzgadniają takie rzeczy )
    ,,z czego Sławomiry bym nie skrzywdził, nawet gdyby miała ich popierać" ok, dzięki, a gdybym z nimi zakłócała?
    No i ten obrazek... wygląda, jakby amerykańska antifa była zła i działała przeciw wolności słowa, a na dodatek nazywała normalnych polityków nazistami. Wpisuje się to w trend uznawania antyfaszystów za równie złych, jak faszystów. Tylko że w Ameryce sytuacja tak wygląda:
    - w 2017 skrajna prawica jest winna 12 strzelanin, 9 podpaleń, 11 ataków bronią białą, 6 pobić przez tłum, 41 zagrożeń bombowych, 1 nieudanego ataku bombowego, 1 ataku kwasem i innych napadów, w wyniku czego zabito 28 osób, a zraniono 65 (nie wiem, czy dane są jeszcze aktualne, ostatnia edycja tej okropnej kroniki, z której to wzięłam, jest z 15 września);
    - antifa zaś jest winna... no chyba tylko tego, że jej działacze dali się zabić.
    Brawo, nabrałeś się na propagandę amerykańskiej prawicy, która wprowadza ten relatywizm, by nie wyglądać tak źle.

    OdpowiedzUsuń