poniedziałek, 22 marca 2021

Oniricon cz. 698

 Śniło mi się, że:





- poszedłem w mocno poplamionych spodniach do toalety gdzie podglądała mnie Madlena ov Criseyova, zła na księdza proboszcza za wprowadzenie synkretyzmu religijnego,






- po plaży chodził chłopak niosący skrzydła skonstruowana przez Leonarda Da Vinci,






- jakiś starszy pan w kościele porównał Jana Kowalskiego do Lewusa z powodu noszonego przezeń swetra w czarne i żółte paski,






- Niemcy po wygraniu II wojny światowej wymordowali wszystkie dzieci prócz niemieckich,






- w XVIII wieku Jan Henryk Dąbrowski ostrzegał króla Stanisława Augusta Poniatowskiego przed możliwością zdrady ze strony Tadeusza Kościuszki, król zaś upokarzał się przed carycą Katarzyną,






- ktoś śpiewał: ,,O Francuzi, czy nasza krew jest wam tania, ta spod Lipska, Wagram, Waterloo?'',






- na lekcji plastyki wykonywałem keczupem rysunek afrykańskiej kobry, lecz okazał się mało czytelny i jako ocenę dostałem tylko trójkę, na lekcji spotkałem Katarzynę Górewicz, której powiedziałem, że jest artystką i że znam ją z Facebooka,






- szedłem ulicą razem z chłopcem w okularach, który wrócił z Peru, zaś na ulicy wznosiły się wysokie mury,






- Roger Parslow, przyjaciel Lyry Belacqui prosił ją, by dla jego uciechy zabijała zwierzęta takie jak gawron czy sarna,

- Słowianin Połabski nazywał się Vregin,






- w szkolnej świetlicy pisałem zielonym cienkopisem na olbrzymiej płachcie papieru, na której narysowana była zielona głowa egipskiego boga Seta, że najlepszym ustrojem byłoby połączenie dyktatury gen. Franco z ideą praw człowieka, w czasie pisania przypatrywały mi się dwie staruszki, którym wyjaśniłem, że choć Franco bywał okrutny, to każdy kto się z nim nie zgadzał, mógł wyjechać z Hiszpanii,






- kiedy poszedłem na przyjęcie zobaczyłem na oparciu krzesła namalowaną słowiańską boginię jedzenia Cyzę o obfitych kształtach, uznałem, że Polska się repoganizuje, lecz Chrystus i tak zwycięży,






- pytałem księdza w czym bogowie greccy i rzymscy są lepsi, mniej demoniczni od innych bóstw pogańskich,







- zostałem zaproszony na przyjęcie, na którym serwowano min. tatara, poznałem intuicyjnie, że jest on przyrządzony z ludzkiego mięsa i nie jadłem go,






- w XXI wieku w Rumunii, Bułgarii, Afganistanie, Iranie i w Chinach powróci monarchia, w samej Rumunii zostanie reaktywowana szkoła magii Szolomancja (wymyślone na jawie),






- w XXI wieku neofaszystowskie Grecja i Turcja zajmą i podzielą między siebie Cypr, w Szwecji władzę obejmą neonaziści, którzy razem z Rosją zaatakują Finlandię, Węgry gdzie na skutek przewrotu wojskowego rządzić będzie partia Jobbik, rozpętają wojnę z wszystkimi sąsiadami, Rumunia wygra wojnę z Rosją o Mołdawię (Mołdawia stanie się częścią Rumunii), Niemcy rozpadną się na RFN, Łużyce i Austro - Bawarię, Wielka Brytania rozpadnie się na: Anglię, Szkocję, Walię, Kornwalię i Man, zaś Irlandia Północna połączy się z Irlandią, Chiny się rozpadną, zaś chińska Mongolia Wewnętrzna stanie się częścią Mongolii, powstanie niepodległy Kaszmir na pograniczu Indii i Pakistanu, Jukatan odzyska niepodległość od Meksyku, niepodległymi państwami staną się Hawaje i Wyspa Wielkanocna, Grenlandia i Wyspy Owcze odłączą się od Danii, Papua - Nowa Gwinea zwycięży Indonezję i odbierze jej indonezyjską część Nowej Gwinei, Kosowo zostanie przyłączone do Albanii, rozpadnie się Commonwealth, zaś: Australia, Nowa Zelandia, Papua - Nowa Gwinea, Kanada, Bahamy i Belize staną się republikami, upadnie komunizm w: Chinach, Korei Północnej (zjednoczy się z Koreą Południową), Wietnamie, Laosie oraz na Kubie, za to na krótko zapanuje w Nepalu, niepodległość uzyskają Krym i Ruś Zakarpacka, wreszcie rozpadnie się Unia Europejska, zaś Mircea Eliade zostanie ogłoszony prawosławnym świętym (wymyślone na jawie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz