wtorek, 8 marca 2022

Oniricon cz. 800 Jubileuszowa

         Śniło mi się, że:



- ułożyłem wiersz: ,,Putin, fiucie, pochowamy cię w Kalkucie!'',

- wiktoriańscy autorzy pisząc o genitaliach używali łaciny i korzystali ze słowników,





- w erze dziewiątej w czasie wesela Jarowita i Perperuny, ludzie po raz pierwszy zaczęli tańczyć hopaka i inne tańce,



- kiedy Jena ov Blackeyova zerwała ze mną, wyrzuciłem do śmieci obraz Serca Jezusowego oraz karetę ze stangretem i końmi, która zamieniła się w zabawkę, UWAGA: To tylko sen, nic takiego nie zrobiłem,


- spotkałem na konwencie Małgorzatę Nawrocką i miałem ochotę sprawdzić jej wiedzę czy jest równie rozległa jak wiedza Andrzeja Sapkowskiego,



- idąc koło baru z chińszczyzną wyrzuciłem do śmieci ślimaki z ryżem, a potem chciałem tam wejść i zamówić coś smaczniejszego,



- Katrina z serialu ,,Dwa światy'' była mocno opalona i uśmiechała się błogo,

- idąc po schodach do domu puściłem bąka i bardzo wstydziłem się sąsiadów,



- dostałem od Mamy trzy poematy François Rabelaisa, pierwszy z nich był o Słowianach, wśród których żyli jogini, zaś drugi zatytułowany ,,Dwóch alkalii'' był satyrą na alchemików,



- w uniwersum ,,Gwiezdnych Wojen'' siwobrody starzec w ciemnoniebieskiej, powłóczystej szacie miał na swoje usługi małego, nagiego goblina z nosem w kształcie trąbki, który wyświetlał czołem odległe zdarzenia,


- w głębi hiperborejskiej puszczy znajdowała się szkoła wojowniczek walczących z demonami, na ich czele stała Mistrzyni Maria (wymyślone na jawie),



- Gawen walczył z trollami,



- w Szczecinie dziewczynka spotkała w domowej toalecie mężczyznę z głową foki, który mówił po estońsku,

- powiedziałem wydawcy mojego zbioru opowiadań ,,Dom'', że wymyśliłem Anatolija Rdzeniejewa; obdartego ze skóry Rosjanina żywiącego się żelazem w trakcie tworzenia fanfiku ,,Mistrza i Małgorzaty'',


- znalazłem w księgarni alternatywną wersję ,,Mistrza i Małgorzaty'' z wojną w Czeczenii w tle,




- Oscar Wilde napisał powieść o amoralnym estecie Dorianie Dexterze Grayu,



- pomalowałem się w barwy narodowe USA, Kanady, Ukrainy i Chorwacji, aby domagać się pokoju na świecie,


- pewna dziewczyna pomalowała się w barwy narodowe Egiptu, aby na świecie zapanował pokój,



- widziałem jak na szkolnym przedstawieniu król Sanjaya z Lechii zagrał jednego z Trzech Króli, dziwiłem się tym i miałem ochotę poinformować zakonnicę uczącą religii, że Sanjaya wyzywał Jezusa od Reptilian, zaś NMP Częstochowską nazwał ,,maskotką złych sił'', katechetka zaś zapytała mnie dlaczego nie mrugam,

- niechcący ukradłem portfel wujkowi Markusowi ov Küjvisowi, zaś ciocia Ursula ov Sienitica oglądając go mówiła, że jej syn, Andreus jest głupi,



- Robert Tekieli pisał w książce o homeopatii o wierzeniach związanych z czarnymi kotami, nazwałem go ,,antropologiem amatorem'' i chciałem pożyczyć jego książkę Voytakusowi ov Viernitisowi, który miałby mi z kolei pożyczyć swoją książkę o homeopatii,



- Witold Vargas i Paweł Zych napisali książkę ,,Mocarki'' o słowiańskich wojowniczkach, dowiedziałem się z niej, że Żaganna miała rude włosy, a także o czeskich Walaszce i Szarce, z powodu wojowniczki o tym samym imieniu sięgnąłem po ,,Żmijową harfę'' Anny Brzezińskiej,

- wbrew postanowieniu w czasie Wielkiego Postu zjadłem na śniadanie czekoladki, a później tego żałowałem, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie zdarzyło,



- za radą księdza skasowałem posta zawierającego modlitwę do NMP Królowej Kapłanów i postanowiłem nie zamieszczać więcej modlitw. 

1 komentarz:

  1. Na początek pojechałeś z grubej rury xD Gratuluję 800-ego odcinka ''Oniriconu''. Dla mnie też to jest ważny jubileusz bo od ponad 100 odcinków już regularnie czytam tę serię ( choć rzecz jasna zapoznałem się ze znacznie wcześniejszymi)...

    OdpowiedzUsuń