niedziela, 24 października 2021

Oniricon cz. 762

             Śniło mi się, że:




- spotkałem w lesie dwa gatunki lemurów i początkowo nie mogłem sobie przypomnieć, które z nich to katta, a który to wari,




- na Madagaskarze spotkałem uzbrojonych we włócznie wojowników przypominających wielkie, humanoidalne kameleony,




- obozujący w lesie Cyganie pomogli odnaleźć zabłąkane dziecko i zwrócili je rodzicom,

- wiele razy chodziłem po ulicy w samych majtkach,




- zobaczyłem dwie flagi Izraela; jedną czystą, a drugą okrwawioną,




- Włodzimierz Stanimirski założył własną subkulturę, będącą zalążkiem sekty, jej członkowie chodzili boso, wierzyli w istnienie słowiańskich bogów, choć modlili się do Jezusa Chrystusa oraz współpracowali ze szwedzką sektą Hårgą, kiedy ich odwiedziłem, stara kobieta próbowała mnie zmusić do rytualnego seksu, wieczorem Stanimirski zwołał swoich wyznawców na modlitwę, w czasie której każdy mógł czcić dowolnego Boga lub bogów, pomysł ten zapożyczył od barona Ungerna, którego szanował jako prekursora ekumenizmu,




- byłem łysym wojownikiem z fantastycznego świata, który cały dzień uprawiał seks z uratowaną przez siebie piękną kobietą (sen zainspirowany filmem ,,Heavy Metal''),



- w czasie wielkiego balu wydanego przez Wolanda, pocałowałem Małgorzatę w kolano,




- obnażony do pasa baron Roman von Ungern - Sternberg miał sześć rąk, którymi trzymał maczety i dysząc poszukiwał ukrywającego się przed nim małego chłopca, aby go zabić,




- Jarosław Kalinowski z PSL - u był hrabią lub baronem, w Hiperborei nosił imię Feng Po i był czczony jako bóg wiatru, martwiłem się, że PSL nie dba o polskich chłopów,




- poszedłem do spowiedzi, aby wyznać, że chciałem przeczytać ,,Necronomicon'', spowiadał kleryk w świeckim ubraniu siedzący w zniszczonym konfesjonale, obawiałem się, że był to ministrant,




- H. P. Lovecraft zapożyczył postać Abdula al - Hazreda z opowiadań Lorda Dunsany'ego,



- w Hiperborei mieszkający w kamienicy dziadek Vainamoinen zaprosił kowala, aby ten wykuł latający spodek, kowal został poczęstowany wódką, co miało mu pomóc w śpiewaniu magicznej pieśni w trakcie pracy, niestety kowal upił się i próbował zgwałcić córkę i wnuczkę Vainamoinena, ten zaś przywołał go do porządku wzywając imienia ,,Ilmarinena, który wykuł Sampo'',




- Rafał Dębski nie wierzy w istnienie dinozaurów,




- Andrzej Sapkowski w rozmowie ze Stanisławem Beresiem powiedział, że nie ma ,,osobnego kubka na picie, sikanie i banowanie'' (to jest oddawanie kału), zaś w czasie stanu wojennego, jego syn Krzysztof został uderzony w twarz przez starą kobietę z ,,Solidarności'' za to, że nie chciał podać jej kubka mleka,



- Robert Foryś napisał powieść fantasy, której jednym z bohaterów był Tadeusz Soplica, autor został zaproszony do studia telewizji razem z prezydentem Andrzejem Dudą, Kasia Babis krytykowała książkę Forysia za to, że opisał w niej rytualny taniec kobiet mający zapewnić im mężów, Sławomira przyznała rację Babis, ja zaś broniłem Forysia mówiąc, że w jego książce panuje ,,anarchia wyobraźni'',

- w opowiadaniu Jacka Piekary laotański czarodziej mieszkający w Polsce, zjadł uśpionego psa ze schroniska i powiedział, że teraz poczuł się jak w domu,




- w XXI wieku uchodźcy z Tuwy podbiją Litwę, północną Białoruś i Podlasie (wymyślone na jawie). 

1 komentarz: