niedziela, 23 marca 2014

Oniricon cz. XXV

Śniło mi się, że:



- w lesie tropikalnym sfilmowano jak na drzewie harpia wielka pożerała Indianina, wcześniej pozbawiwszy go palców dłoni i stóp; ów film zamieszczono w Internecie, a jeden internauta oburzył się, że filmowcy nie pomogli Indianinowi,



- rozmyślałem o epokowych wydarzeniach z lat 1989 - 2014 i uznałem, że śmierć księżnej Diany do nich nie należy,



- w Sejmie był człowiek zasłaniający twarz białym ekranem z dużymi, żółtymi oczami, w tym śnie występował też Donald Tusk,



- uczestniczyłem w biesiadzie razem z Rosjanami, piłem wino z jednym z nich, jadłem dużo i łapczywie, wybrudziłem się pod pachami sosem pomidorowym, pisarz Araniew wskazując na polskie godło powiedział, że swoim brakiem dobrych manier przynoszę wstyd Polsce, tak się tym przejąłem, że uciekłem przed siebie, chciałem trafić na noc do szpitala psychiatrycznego, lecz przez pomyłkę znalazłem się w szpitalu dla małych dzieci, chciałem się zeń wydostać i spotkałem tam Hannę Gronkiewicz - Waltz,
- idąc ulicą chciałem się wytarzać w samych majtkach w kałuży, lecz trochę się wstydziłem,



- spotkałem Czesława Białczyńskiego i rozmawialiśmy o Welesie; Białczyński aby wyjaśnić mi kim jest Weles, pomazał mi ekran komputera czarną kredką i odwoływał się do Junga,



- po Szczecinie szła otyła dziewczyna przebrana za japońską boginię, która zginęła w wypadku i poszła do piekła,



- na początku XX wieku pewien polski poeta umarł z powodu przedawkowania narkotyków; kochająca go rusałka, aby zwrócić mu życie zraniła sztyletem diablicę, lecz nic nie wskórała, bo ,,zło można zwalczać tylko alopatycznie'' , zaprzyjaźniony ksiądz mówił, że poety nie da się już wskrzesić, lecz rusałka wciąż wierzyła, że przywróci mu życie,



- ostrzegano mnie abym unikał żydowskich dzielnic Szczecina, bo tam padnę ofiarą czarnej magii, był wieczór i starałem się omijać te ulice (min. ul. Piłsudskiego), w końcu wpadłem w pułapkę i ujrzałem kobietę - potwora, UWAGA: nie jestem antysemitą,
- pojechałem do Krakowa na ul. Krakowską, aby zobaczyć dom Pilipiuka,



- Slumdog został fałszywie oskarżony o próbę zamachu bombowego i był torturowany przez policjanta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz