niedziela, 18 października 2020

Oniricon cz. 645

 Śniło mi się, że:






- Ariadna uwiodła Zeusa, za co kapłani Dionizosa nadali jej imię Semele i ukarali paląc na stosie,





- byłem dimetrodonem, którego Okiena ov Hrosanta nie potrafiła okiełznać, dopiero niemiecki czarodziej narzucił mi swoją wolę,






- Karolina Fedyk oglądała razem ze swoim chłopakiem nagranie z ostatniego pogromu Żydów, tymczasem do ich mieszkania wszedł Kriszna razem z Radhą i członkami sekty Hare Kriszna, prawie wszyscy domownicy masowali stopy boga szczotką i całowali je,






- wieczorem na Wałach Chrobrego w Szczecinie przeciwnicy PiS - u pływali łódkami po Odrze i palili świece, tymczasem na statku tańczył mężczyzna, którego dziewczynka nazwała makrelą na cześć Angeli Merkel,






- na szkolnym korytarzu walczyłem z Reptilianami: Stalinem, Czyngis - chanem i Kim Dzong Unem, którzy chcieli mnie pożreć,






- zamieniłem się w Reptilianina i wyrósł mi ogon. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz