poniedziałek, 3 maja 2021

Oniricon cz. 712

 Śniło mi się, że:





- Sławomira upierała się, że poganie nigdy nikogo nie zabili,




- kiedy umarł mój przyjaciel Taszchetozaur, włożyłem jego zwłoki do kwadratowej trumny z zielonego metalu i pochowałem w doniczce na balkonie,






- patriarcha moskiewski Aleksy II przytulił młodego foliarza w okularach, a potem urządził w piwnicy sabat czarownic,






- w 1965 r. miała miejsce światowa katastrofa klimatyczna, na konferencję przybył Nikita Chruszczow i zachowywał się jak cham, chodził po stoisku z owocami i zjadał je bez płacenia, poczęstował mnie mandarynką, lecz odmówiłem, potem Chruszczow wyjął ze szklanej gabloty zmumifikowane zwłoki Leonarda Da Vinci, którego nazwał ,,Lenartem Iwanowiczem'', położył je na szklanym stole i coś mówił, gensek przeglądał też bożonarodzeniowe numery czasopisma, na okładce dwóch z nich były zdjęcia ks. Filipa  i królowej Elżbiety II z długimi warkoczami, którzy zostali wybrani Ludźmi Roku, Chruszczow zazdrościł im i uważał, że też powinien zostać Człowiekiem Roku za śpiewanie piosenek, po powrocie do Szczecina opowiadałem korepetytorce z historii, że w czasie II wojny światowej Chruszczow mordował Polaków (min. w Katyniu), Żydów i Ukraińców, że w zbrodniach stalinowskich uczestniczyli też Jurij Andropow i Konstantin Czernienko, zaś Michaił Gorbaczow zarządził masakrę demonstrantów w Tbilisi,






- po katastrofie atomowej w Czarnobylu zamieszkała tam grupa ochotników, którzy mieli wrócić do naszych czasów dzięki maszynie zwanej ,,Raisa'', w Czarnobyl padał radioaktywny śnieg, zaś ochotnicy po powrocie do naszych czasów byli już bardzo starzy,





- opowiadałem jakiemuś mężczyźnie do roli ażdach w mojej mitologii,






- Stanisław Szur powiedział, że miasto Cluj w Rumunii założyło plemię Chlujów, a ci wszyscy, którzy nie przyjmowali ich zwyczajów byli nazywani Niechlujami (wymyślone na jawie),






- zmartwiłem się gdy Alexandrus ov Cocelaise powiedział, że moja powieść ,,Tatra'' propaguje relatywizm moralny, tłumaczyłem mu, że Tatra przebywała na dworze Kościeja jako szpieg i porównywałem ją do Hansa Klosa,





- szedłem ulicą razem z młodą kobietą o czarnych włosach, zaś pod spodniami nosiłem mokre kąpielówki, z których ciekła ciurkiem woda,






- przeczytałem w gazecie o zgromadzonych na plaży pięknych i młodych kobietach w bikini, z których każda nosiła tytuł dziewicy, jedna z nich nurkując w płytkiej wodzie miała swym ciałem przeciąć niewidzialną wstęgę, pod wodą ujrzała karmazyna i jakąś inną rybę, pozostałe dziewice walczyły ze sobą jako zawodniczki MMA,






- Stanisław Szur powiedział, że Sumatrę odkrył Atreusz płynący na grzbiecie olbrzymiego suma (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Tunezja pochodzi od polskich słów: ,,Tu niosłem ja'', zaś Turcja i Turkmenistan zawdzięczają swe nazwy stadom turów,






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Tadżykistan znaczy ,,kraj Tadzika'', czyli Tadeusza,






- Stanisław Szur powiedział, że wiedźmin Geralt istniał naprawdę i założył w Niemczech miasto, które na cześć Yennefer nazwał Jeną,






- Bolesław Chrobry zajął Kraków należący do Czech i broniony przez rycerza Czaczę Krasnotowicza,






- Tytus de Zoo początkowo miał białą sierść, która z czasem stała się czarna,






- Papcio Chmiel narysował komiks o aniele Razjelu, który w XIX wieku pod postacią dziada próbował rozpętać antykatolickie powstanie na ziemiach polskich, w 1922 r. przeprowadził zamach bombowy na Gabriela Narutowicza, który został dobity w szpitalu, w końcu zaś został przez Boga zamieniony w Świętego Mikołaja,

- wyobraziłem sobie nagiego słowiańskiego boga z głowami Józefa Piłsudskiego, Romana Dmowskiego i Ignacego Jana Paderewskiego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz