środa, 16 czerwca 2021

Oniricon cz. 723

                                  Śniło mi się, że:





- Sławomira liczyła na reinkarnację, lecz Świętowit kazał jej po śmierci oczyszczać się w Komnacie Ognia z grzechów przeciwko poczętemu życiu, gdy skończyła się jej pokuta, słowiańscy bogowie zamienili ją w Maryję,






- wewnątrz piramidy w Egipcie znajdował się olbrzymi orzech nerkowca, który oddychał i ruszał się,






- w lesie natknąłem się na przyczepę kempingową zamieszkaną przez kobietę i mężczyznę, powiedziałem mężczyźnie, że nie chcę być jak Roman Dmowski, po czym uciekłem wyjąc jak wilk,






- żyłem w XIX wieku i położyłem na stole olbrzymią, żywą mysz o szarym futrze,






- w XVI wieku żył w Polsce czeski biskup Juweland, który atakował Kościół,






- byłem polskim żołnierzem żyjącym w II RP, mój dowódca powiedział, że Roman Dmowski miał ,,żołnierski żywot'', potem odwiedziliśmy Dmowskiego w jego majątku, byłem zgorszony jego bogactwem i uznałem, że każdy polityk powinien być biedny,






- w XVII wieku pruscy książęta z Polski aż do czasów cara Michała Romanowa najeżdżali Rosję co wypominał im ówczesny Papież, w naszych czasach polski historyk krytykował film ,,Rok 1612'',




- zimą ślizgałem się bez łyżew po lodzie i odpowiedziałem na zarzuty Igora Górewicza tym, że ,,na swoim blogu jestem carem'', hamując omal nie zderzyłem się ze ścianą kościoła,






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Belize pochodzi od bielizny, zaś Botswanę założyli Litwini i nazwali od swego ulubionego warzywa czyli boćwiny (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że Malezja znaczy ,,mała Azja'', wyspę Grenadę odkryła lechicka królowa Renata, Oman to ,,kraina omamów'', Jemen otrzymał nazwę na cześć rzeki Niemna, zaś nazwa Tobago pochodzi od tobołka (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że Aztekowie przyrządzili pierwsze steki, Majowie wynaleźli majonez, zaś najstarsze bułki pochodzą z Bułgarii (wymyślone na jawie). 

1 komentarz:

  1. Te ''teorie'' jak zawsze rozbrajające :D Motyw z olbrzymim żyjącym orzechem nerkowca też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń