środa, 25 lipca 2018

Oniricon cz. 418

Śniło mi się, że:







- w równoległym magicznym świecie dzieci w czasie zabawy malowały sobie pięty na różowo,
- Sławomira założyła czarne, złodziejskie okulary podobne do noktowizora i powiedziałem jej, że w szczecińskim muzeum może poskarżyć się na krzywdy doznane od Krzyżaków,







- Xena i Gabriela spotkały kapłana, który chciał złożyć je w ofierze, lecz zrezygnował pod wpływem św. Jana Chrzciciela,







- mówiłem komuś, że skoro Xena przebaczała to i on powinien,









- w Polsce pojawiła się sekta zainspirowana cyklem inkwizytorskim Jacka Piekary, wierząca, że Chrystus zszedł z krzyża i dokonująca zamachów terrorystycznych (wymyślone przed zaśnięciem),








- przeniosłem się do średniowiecznego Kentu gdzie spotkałem Jenę ov Blackeyovą i jej rodzinę trapionych dokuczliwymi chorobami, oraz Sigurda zamienionego w czerwonego smoka,







- w średniowieczu lub XVII wieku byłem bojowym indrikoterium chodzącym na tylnych nogach, zostałem pacyfistą i wybrzydzałem w jedzeniu (jak na indrikoterium przystało byłem roślinożerny), a mój dowódca będący Czechem nalegał bym wziął udział w walce,







- mówiłem jak w średniowieczu Węgrzy zajęli dawne ziemie słowiańskie, lecz nikt nie będzie wymagał od ich potomków by wrócili do Atelkuzu, mówiłem też, że Słowacy i Chorwaci nie lubią Węgrów,







- w czasie II wojny światowej pewien Niemiec dokonał desantu na Australię,







- w książkę Jakuba Ćwieka, zimą ruda kobieta w czerwonej sukni była atakowana przez diabła, lecz obroniła ją gromada aniołów stróżów,







- dobry diabeł Pieczydło bronił chłopów znad Kładnicy przed innymi diabłami, oraz zatkał głazem portal prowadzący do piekła,
- zobaczyłem olbrzyma o miękkiej, wilgotnej skórze barwy jasnobrązowej, długich, patykowatych rękach i nogach, oraz nieproporcjonalnie małej głowie,
- zapisywałem sny na małej kartce papieru, lecz potem odkryłem, że jest ona większa niż mi się wydawało. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz