niedziela, 16 lutego 2020

Oniricon cz. 563

Śniło mi się, że:






- Rafał Ziemkiewicz zapadł w śpiączkę, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,





- zetknąłem się z polską ludową pieśnią pogrzebową, w której zmarłego zabrali dwaj Anglicy symbolizujący istoty z zaświatów,





- w pogańskiej Polsce w Świecie Dziesięciu Kontynentów panował król Michał Korybut, który mimo znajomości wielu języków nie był dobrym władcą,





- pod wpływem nacisków Grecji od Unii Europejskiej oddzieliła się Macedonia Północna,





- w hotelu czytałem książkę ,,Prehistoria'' z serii ,,Tajemnice zwierząt'' i zmartwiłem się gdy pomoczyła ją woda zalewająca podłogę,





- Andrzej Pilipiuk mówił o tym, żeby wziąć język generała w zęby i dmuchając odtworzyć tekst ,,Hamleta'',





- z jakiejś książki dla dzieci dowiedziałem się, że Freud twierdził, iż orgazm jest dobry,
- Pavlas ov Vidłar zostawił mnie samego w pokoju gdzie na próżno zamykałem oczy nie chcąc oglądać serbskiego programu w telewizji,






- spotkałem w pokoju Andrzeja Rzeplińskiego i uśmiechałem się do niego,





- w Szczecinie znajduje się klub ,,Atlantyda'' przeznaczony dla wszelkiej maści ekscentryków, uczęszczały do niego min. dziewczyny przebierające się za starożytne Egipcjanki, miałem zamiar tam pójść i publicznie się onanizować,





- przetłumaczyłem ,,Mazurek Dąbrowskiego'' na język starokrasny: ,,Ejčanus Palana ein kiroviyen... Märsien, märsien Drayadavić... Kaj Blackeyov oden Posana...'',





- dowiedziałem się od Czesława Białczyńskiego o starożytnej bitwie Słowian z Germanami pod Tolężą, gdzie archeolodzy odkryli przy zwłokach słowiańskiego woja list napisany nieznanym pismem,





- sikwiak jest małym, jasnozielonym owadem o spłaszczonym ciele, który żywi się sokami roślin,
- papież Franciszek odbył pielgrzymkę do Czarnobyla, gdzie założył strój ochronny,





- pterozaury dobrze smakowały, najsmaczniejsze były czuby z głów pteranodonów,





- kanał you tube powstał przypadkiem, kiedy dwóm dziewczynkom nad ranem spadły z nóżek skarpetki i zaczęły oglądać TV, a potem mówić dorosłym co obejrzały,
- zobaczyłem namalowane na ścianach słowiańskie demony: cyklopy, karły i hybrydy ludzko - zajęcze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz