sobota, 23 grudnia 2023

Oniricon cz. 988

         Śniło mi się, że:



- po zniszczeniu Izraela przez Hamas, niedobitki Żydów wezmą udział u boku Turcji w wojnie na terytorium Rosji,



- podczas obiadu alchemicy wydobywają z jedzenia piąty element (kwintesencję),



- w erze jedenastej baran chodził do szkoły, aby uczyć się o Iraku i Afganistanie, w tym czasie żyli ,,parties'', czyli partyzanci poszukujący wiedzy,



- na moim rysunku sarna zamieniła się w dzika i miała końskie kopyta zamiast racic,



- oglądałem rosyjski film fantasy, w którym występowali dwaj homoseksualni chłopcy, w filmie tym do Szczecina przybyły złośliwe karły Orang Banian z Indonezji, ilekroć któryś dotknął dziecka, to zamieniało się w potworka pokrytego kremową skórą zwisającą w płatach, na szczęście chłopcu udało się zatłuc pięściami karła w szkolnej łazience,



- Chiny zostaną pokonane przez połączone siły Rosji, Mongolii, Indii, Pakistanu, Iranu i Afganistanu (z myśli poprzedzających zaśnięcie),



- na Boże Narodzenie życzyłem Ukraińcom, aby obronili swoją ojczyznę, zaś Rosjanom, aby stali się wolnym narodem,



- zamierzałem wpisać do bibliografii dla fantastów książkę o Aleksandrze Wielkim, przyrodnicze prace Zuzanny Stromenger i Andrzeja Trepki oraz słownik zoologiczny w trzech tomach,



- w Wiedniu nad rzekę Wien zszedłem w parku z drogi urzędnikom, którzy jechali ni to samochodem, ni to rowerem, grali na waltorniach i nawoływali do ochrony przyrody,



- jedną z żon Mahometa była chrześcijanka Maria, z którą miał dwóch synów,



- powiedziałem Martinusowi ov Lataxowi, że wiedzę o islamie czerpałem od Oriany Fallaci i Andrzeja Pilipiuka,



- w jednej z powieści Karla Edwarda Wagnera, Kane leciał statkiem kosmicznym razem z katolickim biskupem Patrickiem, przedstawionym jako postać negatywna, biskup zamierzał wszędzie wprowadzić monogamię, wzorując się na Asyryjczykach, zaś Kane był temu przeciwny,



- na Wielkanoc w polskim kościele księża i zakonnice złożyli w ofierze i zjedli murzyńskie dziecko nazywane jagnięciem, nie chciałem w tym uczestniczyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz