środa, 14 października 2020

Oniricon cz. 643

 Śniło mi się, że:



 



- będąc w Domku Grabarza w Szczecinie odkryłem, że mieszkają w nim Rosjanie, o których Mama powiedziała, iż ,,nie żyją po Bożemu'', gdy potem wyszedłem na ulicę spotkałem piękną rosyjską lub ukraińską dziewczynę o imieniu Elektra,






- zaproponowałem Lukrecji i Kornelii Liszkowskim, aby uczyły chłopskie dzieci czytać i pisać, hrabianki przestraszyły się, że będą musiały uczyć je francuskiego, lecz powiedziałem, że powinny uczyć je czytać i pisać po polsku,

- jakiś polityk PiS - u powiedział, że książki Olgi Tokarczuk i Stanisława Lema są głupie, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,






- w okresie międzywojennym Amerykanie jeździli na Kubę, aby uprawiać tam turystykę seksualną, ich artyści stworzyli kierunek malarski zwany judaizmem przedstawiający piękne Kubanki w żółtych bikini, pewien Amerykanin w domu kubańskiej kochanki onanizował się pod prysznicem i myślał, że w czasach królowej Wiktorii mężczyźni też onanizowali się, choć o tym nikomu nie mówili,






- poszedłem do Empiku gdzie ze smutkiem spostrzegłem nową, negatywną recenzję ,,Tatry'', tymczasem młodzi lewacy zapowiadali, że będą walczyli z koronawirusem za pomocą herbaty,

- spacerując  po Szczecinie wchodziłem do pustostanów i kontemplowałem widok starej firany,






- kiedy przytulił mnie Murzyn w kożuchu, zamieniłem się w olbrzymiego szczura,






- kiedy Barack Obama potwierdził istnienie UFO, powiedziałem, że każdy polityk ma coś do ukrycia i używa w tym celu teorii spiskowych,






- Barack Obama wybielił się, zaś Władimir Putin stał się Murzynem,

- powiedziałem, że byłoby dobrze, gdyby wszyscy ludzie na świecie byli posłuszni Kościołowi katolickiemu (na jawie też tak uważam),






- modliłem się za ojca Jüstny ov Tomasiacus, która była jedną z moich licznych kochanek, rozmyślając i nich, szedłem po piasku i ślizgałem się nie mogąc zachować równowagi, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz