niedziela, 3 listopada 2019

Oniricon cz. 535

Śniło mi się, że:





- widziałem na ulicy plakaty z wizerunkiem Sławomiry i napisem: ,,Co zrobiłeś dla niej, aby zwyciężył socjalizm?'', na plakatach tych mniejszym drukiem Barack Obama bronił Facebooka czy Twittera przed oszczercami, zamieszczony był też wizerunek Mai Ostaszewskiej promującej socjalizm,





- starsze panie postanowiły popierać anarchistów i innych lewaków, aby PiS nie zapomniał, że ma być prawicowy,





- królowa Moszel z Latyki była w Katowni zmuszana do wypasu krów i owiec,





- Konrad T. Lewandowski przez 40 lat pracował jako nauczyciel w szkole, dał dzieciom zadanie o wężach marki Cola i zamieścił na Facebooku zdjęcie Sławomiry szczerzącej zęby w gniewnym grymasie,
- Jacek Piekara powiedział przed kamerami w obecności Arnolda Boczka, że jest przeciwnikiem bicia dzieci, a swemu synowi daje jako środek na uspokojenie kieliszek wódki,






- Ktezjone - piękna i młoda Greczynka w białej szacie korzystając ze szkolnej toalety niechcący obudziła czerwonego byka o metalowych wnętrznościach, którego skonstruował Ktezjasz, dziewczyna opuściła toaletę, a Ktezjasz miał tam pójść i uspokoić byka, w tej samej szkole Adolf Hitler proponował lekcje religioznawstwa,
- ktoś mnie pytał o ,,wyzwolenie'' w 1945 r., a ja odpowiedziałem, że to nie było żadne wyzwolenie tylko nowa niewola - sowiecka w miejsce niemieckiej,





- powiedziano mi, że jako muzułmanin mogę się opierać tylko na ,,Koranie'', hadisach i naukach 11 proroków (w tym Jezusa), UWAGA: To tylko sen, na jawie jestem katolikiem,






- poszedłem do pracy w fabryce gdzie na ścianie wisiał socrealistyczny obraz ,,Podaj cegłę'' zawieszony według wskazań Williama Morrisa, który nie spodobał mi się, zastanawiałem się dlaczego Morris popierał socjalizm i doszedłem do wniosku, że gdyby wiedział o XX - wiecznych zbrodniach tej ideologii wówczas nie popierałby jej,
- w rosyjskiej restauracji jadłem smażone pierogi,






- widząc w szkole maski i dekoracje na Halloween pomyślałem, że ,,Polacy nie są ani chrześcijańscy, ani pogańscy, ani biali, ani czerwoni, tylko po prostu są sobą'',





- w Liechtensteinie w alternatywnym świecie znajduje się książęca hodowla harpii,
- białoruscy kozacy oczyszczają wodę złotą szablą,
- rosyjski chłopiec nauczył się, że o podłodze zalanej przez wodę poprawnie mówi się, że jest zanieczyszczona,





- C. S. Lewis miał 9 - 10 żon,





- dowiedziałem się  z książki Witolda Vargasa, że baśń o królewnie zaklętej w żabę pochodzi z Iranu,
- feministka mówiła, że Polacy jedzą holenderską pizzę zawierająca szynkę ze świni, oraz mięso niemieckich prosiąt w czasie porodu torturowanych za pomocą tlenu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz