piątek, 5 marca 2021

Oniricon cz. 692

 Śniło mi się, że:






- spotkałem na ulicy dziewczynę prowadzącą na smyczy młodego czerwonego mastyfa tybetańskiego, zwierzę bardzo mi się spodobało i miałem nadzieję, że przemówi do mnie ludzkim głosem, lecz usłyszałem tylko niewyraźny bulgot,

- w jednym z miast carskiej Rosji spotkałem żołnierza, którego mundur na moich oczach zaczął zmieniać barwę na tęczową,






- wbrew woli ks. Posackiego kolekcjonowałem sól i oregano,






- piękna, czarnowłosa kobieta przyłączyła się do orszaku Dionizosa i została kochanką boga wina, razem z nim dotarła aż do Ameryki Północnej (tereny dzisiejszego USA),






- Dionizos był wegetarianinem, jednak w postaci Zagreusa jadł mięso,







- na plaży zobaczyłem obraną ze skóry płetwę foki i uznałem, że takie widoki zainspirowały do stworzenia starożytnych teorii ewolucji,






- Terry Deary napisał dwie książki z serii ,,Strrraszna historia'' o starożytnych Rzymianach,






- Harry Potter poleciał na miotle na Księżyc, zaś pewna ubrana na biało dziewczynka skarżyła się, że książka o nim ma sklejone kartki,






- w Szczecinie mijałem rosyjskie rodziny z dziećmi na pikniku, które patrzyły na mnie wrogo, Rosjanie skarżyli się, że importowana wódka z Łodzi jest bardziej popularna od ich własnej, widziałem też rosyjskie plakaty, na których papieże św. Jan Paweł II i Franciszek mieli czerwone oczy i chcieli zniszczyć prawosławie,






- św. Jan Paweł II odbył pielgrzymkę do Rosji zaproszony przez Putina i miejscową Polonię, w Moskwie papież upominał się o wolność dla Czeczenii,

- na konwencie pisarzy fantastyki z udziałem Jacka Komudy i Siergieja Łukjanienki kazano mi ,,ogolić zad'' to jest zdjąć majtki i przejść przez salę na czworakach co też uczyniłem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz