poniedziałek, 8 marca 2021

Oniricon cz. 693

                 Śniło mi się, że:





- Stanisław Szur powiedział, że piranie odkryli starożytni Słowianie, a ich nazwa pochodzi od ,,piru'', czyli uczty ofiarnej, co ma podkreślać wielką żarłoczność tych ryb (wymyślone na jawie),





- ludzkość pochodzi z wąwozu Olduvai,






- uznałem Murzynów za najbardziej agresywnych ludzi świata, a zarazem za najlepszych wojowników w dziejach i jako przykłady wymieniłem Masajów oraz czarnoskórych żołnierzy RAF - u i US Navy walczących na frontach II wojny światowej,






- Hiperborejczyk, który był ojcem małej dziewczynki o blond włosach, udał się na kontynent Sahul gdzie w parku narodowym nakręcił film przyrodniczy o 8 - metrowych waranach megalaniach, potem dostał ataku szału i bił się z agresywnym Etiopczykiem Girszem,






- zbierałem wycinki prasowe o etruskich bogach, aby zrozumieć książkę na ich temat, w jednym z nich znalazłem imię Murzyna Girsza napisane małą literą,






- w szkole mówiłem polonistce o Conanie walczącym z Murzynami i dodałem, że był to zaszczyt dla niego mieć tak walecznych przeciwników,

- Ravialus ov Rikłocic obraził się na mnie,

- miałem ochotę wytargać Janesa ov Calcium za włosy,






- kiedy leżałem w łóżku, przy stole naradzali się politycy PiS - u razem ze Zbigniewem Ziobrą, chciałem im zabronić palenia papierosów, lecz byli u siebie,






- płomykówka jest chrześcijańskim symbolem pychy,






- na moim blogu post o starożytnych Egipcjanach został napisany różowymi literami,






- żółta dorosła kaczka należała do PiS - u i stała na stole obok butelki wódki,






- na początku XVIII wieku w Polsce panował król Karol Łasy (Łakomy) z dynastii Wettinów, 

- Janes ov Calcium negował potrzebę obostrzeń przeciw koronawirusowi mówiąc, że lepszym zabezpieczeniem jest mycie pośladów, czego nikt nie sprawdza,






- Kagan i jego żona  Jena ov Blackeyova pojechali do Kataru gdzie uzdrowili wszystkich jego mieszkańców chorych na katar,






- Stanisław Szur powiedział, że Katar założyli katarzy uciekający ze średniowiecznej Francji przed prześladowaniami Inkwizycji,






- pawian Dimy został przeze mnie zabrany z plejstocenu do XXI wieku, dowiedział się o istnieniu samochodów, a ja mu współczułem, że znalazł się w nieswoich czasach, w tym śnie Dimy był carem pawianów,






- dorosły mamut imieniem Dimy został przeze mnie zabrany z Syberii do Polski,





- w 1920 r. Bolek i Lolek walczyli w obronie Polski podczas wojny polsko - bolszewickiej, jadąc konno przez las chłopcy napotkali stado pogrążonych we śnie olbrzymich yeti  o siwych futrach, Bolek i Lolek zbudzili yeti łaskocząc je w stopy, one zaś po przebudzeniu zjadły wszystkie drzewa w lesie, gdzie ukrywali się bolszewicy, po latach to wydarzenie zainspirowało Stanisława Szukalskiego do wymyślenia yetisynów - potomków ludzi i yeti,






- Adolf Kudliński napisał książkę ,,Przebudzenie narodu'' zawierającą wzmianki o Wielkiej Lechii, którą zamierzałem przeczytać i zrecenzować na blogu, mieszkał w lesie w białej przyczepie kempingowej z wywieszoną czerwoną flagą z logiem ,,Orlenu'',






- po latach spotkałem Jenę ov Blackeyovą, której zaproponowałem lekturę opisów moich snów o niej zamieszczonych na blogu, Jena przeczytała je i uśmiechnęła się ironicznie, proponowałem jej też lekturę recenzji ,,Mistrza i Małgorzaty''  i byłem ciekawy czy nadal lubi tę powieść,






- Stanisław Szur powiedział, że śladem osadnictwa Kurdów w Wielkiej Lechii są pieśni zwane kurdeszami (wymyślone na jawie). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz