sobota, 16 listopada 2019

Oniricon cz. 538

Śniło mi się, że:






- spotkałem Sławomirę w różowej koszulce ze złotymi gwiazdkami, powiedziałem jej, że masońskie pentagramy znajdują się na większości flag i godeł świata min. na fladze USA i w godle Polski,






- Hellboy spotkał małego chłopca, który cytował fragment ,,Biblii szatana'' zakazujący kanibalizmu,
- sataniści rozpalili ognisko na polanie i czytali ,,Biblię szatana'', biorący udział w obrzędach człowiek bez twarzy przeskoczył przez ognisko i został uzdrowiony, UWAGA: To tylko sen, na jawie zawsze byłem, jestem i będę przeciwnikiem satanizmu,
- pani Eva ov Višnic powiedziała mi, że opozycjonista totalny Zawadzki prowadzący stragan z pamiątkami sponiewierał dziennikarkę Ogryzek z TVP, o czym zamierzałem napisać na blogu,
- chodziłem po szkolnym korytarzu z papierem toaletowym uznając, że mój kolega nie będzie miał nic przeciwko temu,





- mówiłem, że ,,Podróże Guliwera'' Jonathana Swifta przyczyniły się do Holokaustu, bowiem mądre konie chciały w nich wytwarzać wyroby ze skór dzikich ludzi Yahoosów, tak jak Niemcy ze skór Żydów,





- na blogu krytykowałem egzorcystę ks. Kostrzewę, a potem się z tego tłumaczyłem,
- na ulicy jakaś kobieta obiecała mi 100 zł. jeśli pomogę jej coś nieść, zgodziłem się i pomogłem, wszedłem do jej zalanego wodą mieszkania, w którym były małe dzieci, ona zaś odmówiła mi zapłaty, a ja byłem zły na nią,
- istnieje człowiek nazywający się Jan Filip Kondziałkowski,





- w latach 90 - tych XX wieku Sławomira spotkała w USA polonijnego socjalistę Ginkę, który przybrał postać skrzydlatej lwicy,






- starożytni Grecy nazywali niedźwiedzia ,,ar, arktos'' skąd pochodzi nazwa Arktyka; już ludzie pierwotni interesowali się niedźwiedziami jaskiniowymi,






- pracowałem nad postem o Juliuszu Cezarze, który razem z żoną pełnił urząd dekuriona, z Kleopatrą miał syna Cezariona, a z Alionuszką z Rusi Kijowskiej - syna Carewicza, walczył z Krakiem i Pompejuszem Wielkim oraz pojawił się w serialu o Xenie,






- Nicolae Ceaucescu choć był uważany za ekscentryka lubił koty,
- Mama kazała mi, abym odciął sobie napletek i zjadł go na śniadanie,






- w ,,Tatrze'' opisywałem jak Polacy zniszczyli Morze Aralskie leżące w Polsce,
- na szkolnej sali gimnastycznej zgromadzili się światowi przywódcy, w tym papież Franciszek i prezydent Chin,






- małe kraje Europy takie jak San Marino są sprzedawane komunistom,





- imię Agnieszka pochodzi od indyjskiego boga ognia Agni (wymyślone na jawie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz