poniedziałek, 6 lipca 2020

Oniricon cz. 606

Śniło mi się, że:

- drugie małżeństwo Andrzeja Sapkowskiego rozpadło się z powodu alkoholizmu,






- w Argentynie dla żartu szedłem ulicą całkiem nago, czym przyczyniłem się do obalenia prezydent Cristiny Fernandez de Kirchner, doprowadziłem tym do nagich manifestacji przeciw dyktatorom w całej Ameryce Południowej,






- Herodot pisał w ,,Dziejach'' o perskiej księżniczce Amestris, która w Egipcie zabiła włócznią hipopotama,






- Jan Kazimierz nie był z pochodzenia Szwedem, ale Hiszpanem, wcześniej myślałem, że był Portugalczykiem,






- nad ranem kiedy śniłem o praniu obudził mnie biciem mój kuzyn Maciej Kujawski (Macays ov Cocelaise) wyglądający jak Aleksander Jagiellończyk, który powiedział, że ,,nie ma prajów'' (to jest: męskich praczek), a gdy odrzekłem, że nigdy nie będzie, uderzył mnie paskiem,





- w szkole widziałem zniszczone dekoracje na Dzień Nauczyciela oraz nietknięte dekoracje upamiętniające objawienia w Lourdes, widząc krzyż i polskie godło uznałem, że ,,tak powinno być'', mówiłem, że niektórym uczniom chłosta należy się ,,jak psu buda'', zastrzegłem, iż nie miałem na myśli swoich kolegów z liceum, potem rozważałem jak Tytus de Zoo mówił, że dzieci bito w średniowieczu, dodałem, że w starożytności też stosowano kary cielesne również w Chinach, np. Aztekowie drażnili oczy nieposłusznych dzieci dymem z palącego się chili, rozmawiałem z psychologiem, panem Michalusem Avriliusem ov Pinusem o edukacji klasycznej i lewakach nienawidzących średniowiecza,






- w jednym z odcinków ,,Herkulesa'' Xena pocałowała Gabrielę w usta,






- na stołówce dowiedziałem się, że jedzenie grochówki zostało zakazane przez konwencję genewską,






- na filmie Andrzeja Wajdy ,,Wałęsa. Człowiek z nadziei'' tytułową rolę zagrał sam Lech Wałęsa,






- prawosławni nazywają Moskwę ,,Nowym Konstantynopolem'',






- oglądając ,,Gwiezdne Wojny'' widziałem jak we Francji nastolatka będąca robotem uczyła zakonnice hatha jogi, która wyglądała jak taniec na rurze, potem mówiłem swojej klasie o oglądanym wcześniej na lekcji religii filmie dokumentalnym o satanistach, na którym przedstawiono jogę jako praktykę satanistyczną,






- byłem w Paryżu gdzie wśród zieleni widziałem pomnik króla Maciusia Pierwszego, Paryż był brudny i zaniedbany, zaś w upalne lato cuchnął, pomyślałem, że bardziej podoba mi się w Berlinie i w Moskwie gdzie można być brudasem,
- przeniosłem się do ,,Gwiezdnych Wojen'' gdzie uczestniczyłem w przepychance w klubie nocnym ze szturmowcami Imperium ubranymi w czarne zbroje,





- w Polsce w latach 90 - tych XX wieku piękna dziewczyna nazwiskiem Kubiak mająca włosy blond lub rude, ubrana w biały kostium kąpielowy i finansowana przez masonów i Sorosa, nurkowała bez sprzętu na dnie Bałtyku, nagrywała to telewizja a ja obawiałem się, że komuniści zakażą książek Zygmunta Kubiaka,






- amerykański pisarz socjalista Sidney Webb (zlał mi się w jedno z Abrahamem Merritem) wymyślił puste w środku, stalowe olbrzymy żywiące się ludzkim mięsem, oraz popierał Lenina i Stalina,





- Evcelma ov Taurayakova była szkocką czarownicą Czarną Annis i jechała tramwajem, miałem coś jej przynieść, potem zobaczyłem ją na plaży w ciemnozielonym bikini i uznałem ją za diablicę,





- w szkole spotkałem Jenę ov Łonhner ubraną na czerwono i mającą twarz wymazaną popiołem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz