środa, 3 marca 2021

Oniricon cz. 691

         Śniło mi się, że:







- Norman Davies początkowo był tylko Anglikiem, później stał się również Walijczykiem,






- na plaży spotkałem blondynkę o krótkich włosach zebranych w dwie kitki,






- Konrad T. Lewandowski chwalił Lecha Kaczyńskiego za zasługi dla języka polskiego,






- w czasie wojny domowej w Hiszpanii walczyłem lub chciałem walczyć po stronie generała Franco,






- czytałem starożytne traktaty ,,De Agnihitris'' i ,,De Agnihotris'' poświęcone religii indyjskiej,






- znalazłem w Empiku książkę o prehistorii ziem polskich, której jeden z rozdziałów zatytułowany był ,,Nasza carowa laleczka'', dowiedziałem się z niej, że zdaniem Platona borsuk unika miast i nie może żyć nawet w ogrodzie, podczas gdy kret może mieszkać w podziemiach zamku,






- król Saul napisał dwie książki,






- spotkałem na ulicy panią Casiyę ov Płutovą, która skarżyła się, że kłusownicy pozabijali zielone smoki,






- w filmie ,,Top Gun'' widziałem helikopter, który nocą zawisł w powietrzu nad siedzibą przestępców, pilot w smokingu powiedział: ,,Już czas s...syny!'', a wtedy na dół opuściło się dwóch mężczyzn uzbrojonych w karabiny, aby pozabijać bandytów (na jawie nie oglądałem tego filmu),

- pewien stary i bogaty ranczer z USA z gniewem wspominał swego chciwego i leniwego wnuka, który stał się przestępcą,






- w Wielkiej Brytanii działa sekta czcząca demona Czarnego Aslana przedstawianego jako czarny lew pożerający ludzi i składająca mu ofiary z dzieci,






- członek sekty rządzącej Wielką Brytanią chciał zabić Flipa i Flapa,






- Lew Tołstoj w swoim majątku w Jasnej Polanie drukował napisane przez siebie podręczniki pisane dla chłopów, którymi się opiekował,






- poseł Stanisław Szur powiedział o izraelskim premierze Benjaminie Netanjahu, że jest Słowianinem, który wykluł się z jaja złożonego przez samicę jastrzębia,






- w Lublinie spotkałem ożywionego wieprza ze stali, który pilnował stosu książek wydawnictwa Fabryka Słów,






- na Lemurii żyły 16 - metrowe jasnozielone kobry mające na kapturach biały wizerunek trupiej czaszki (wymyślone na jawie),






- 20 lat przed narodzinami Janesa ov Calcium spotkałem w syberyjskiej grocie Carolinianę ov Dirdovą i jakąś kobietę bez twarzy, które rodziły renifery (wymyślone na jawie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz