czwartek, 15 kwietnia 2021

Oniricon cz. 705

 Śniło mi się, że:






- Kagan i Jena ov Blackeyova pojechali na Komory gdzie spotkali plemię czarnoskórych olbrzymów o czerwonych włosach,





- jako dorosły człowiek i autor trzech wydanych książek, musiałem wrócić do przedszkola, denerwowałem się gdy kręcili się po nim obcy ludzie (młodzież i jakieś zbiry), denerwowałem się też gdy przyszedł mnie odwiedzić Voytakus ov Višnic ponieważ miałem zdjęte majtki, w grudniu przedszkolanka zabrała nas na bal przebierańców z okazji chińskiego Nowego Roku (postanowiłem założyć maskę tygrysa), idąc na bal brodziłem w kamienistym strumyku i wzywałem w myślach litewskiej bogini Ziemi, Żeminy, na balu naśladowałem J. R. R. Tolkiena, który na piśmie przepraszał nimfę, pokonując wstyd, gdy nikt nie widział oddawałem stolec na korytarzu,





- szedłem ulicą razem z księdzem proboszczem i grupką parafian, proboszcz ostrzegał przed kupowaniem w Egipcie relikwii bł. Jerzego Popiełuszki od muzułmanów,





- Stanisław Szur powiedział, że Charles Perrault był synem Peruna (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że Beduini (Bieduni) są Polakami, a ich nazwa pochodzi od biedy (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że Tuaregowie pochodzą od lechickiego wodza Arkadiusza, a ich nazwa została utworzona od polskich słów: ,,Tu (był) Arek'' (wymyślone na jawie),













- Stanisław Szur powiedział, że afrykańskie państwa Mali i Malawi założyli Słowianie, nazwa pierwszego z nich oznacza ,,małych ludzi'', drugiego zaś - gdzie rządziła mądra, polska dziewczynka - oznacza ,,Mała wie'' (wymyślone na jawie),






- Stanisław Szur powiedział, że nazwa Senegal znaczy ,,Sen o Galii'', zaś Gambię założyli Słowianie i nazwali od słowa ,,gęba'',






- w USA żył Murzyn, który ciężko pracował na utrzymanie swojej rodziny,

- poszedłem do Empiku, aby kupić najnowszy numer ,,Nowej Fantastyki'', w którym przeczytałem o starym Polaku, który założył separatystyczną republikę na Filipinach,






- w Empiku znalazłem na najwyższej półce księgę, której pilnował kot arabski,






- Władimir Megre była kobietą, która ze wstydu spaliła w piecu napisane przez siebie książki o syberyjskiej pustelnicy Anastazji,





- Harry Potter spotkał w Hogwarcie olbrzymie mówiące modliszki,





- piękna szwedzka księżniczka należąca do sekty różokrzyżowców nie wiedziała jakiej jest płci,






- Papuasi mieszkali w lesie na Nowej Gwinei, która nagle zamieniła się w Madagaskar,






- Maja Lidia Kossakowska pisała jak Józef Piłsudski na Madagaskarze bronił Malgaszów przed trójgłowym bykiem - potworem, kiedy Piłsudski wspominał jak niegdyś polował na Syberii ze wstydu ,,poczerwieniał jak bolszewicka flaga'' (albo ,,jak sztandar Antychrysta''), w tym śnie pytałem uczestników warsztatów literackich czy czytali ,,Przedwiośnie'',






- widziałem księżniczki Disneya, które śpiewały i opowiadały o Bogu, Megara z Grecji początkowo nie chciała wystąpić, lecz w końcu pierwsza wyszła przed szereg ze świadectwem, wśród księżniczek była też jakaś staruszka,






- w ,,Księdze cmentarnej'' Neila Gaimana sekta Jacków Wszystkich Fachów prowadziła magiczną aptekę w Szkocji zniszczoną przez siły dobra, w tym śnie Szkocję zamieszkiwali skandynawscy bogowie,

- w jednym z opowiadań Andrzeja Pilipiuka o Jakubie Wędrowyczu pojawili się Józef Piłsudski i Bolesław Chrobry. 



1 komentarz:

  1. "Stanisław Szur powiedział, że Tuaregowie pochodzą od lechickiego wodza Arkadiusza, a ich nazwa została utworzona od polskich słów: ,,Tu (był) Arek'' (wymyślone na jawie"

    Są Turbosłowianie, którzy na jawie i na poważnie twierdzą, że islamski kult Allaha to skutek spotkań Arabów z dawnymi Polakami, którzy w swojej wspaniałości byli brani przez nich za bóstwa (Al-lah, Lach = Polak).

    OdpowiedzUsuń