poniedziałek, 30 listopada 2020

Oniricon cz. 661

 Śniło mi się, że:





 


- Voytakus ov Viernitis zgorszył się gdy powiedziałem: ,,Śmierć III RP!'', proponowałem Sławomirze lekturę bloga Pilipiuka oraz przechodziłem pod ścianą budynku, na którego dachu prowadzono roboty i odłamek wpadł mi do oka,






- rycerz Fedor Hołowaty używał swojego wielkiego hełmu jako doniczki na fiołki,






- postanowiłem w przyszłym roku opublikować jako posta o Konstytucji 3 Maja fragment tomu 13 ,,Encyklopedii Powszechnej Wydawnictwa Gutenberga'' w całości poświęcony Polsce,






- jakaś kobieta dała mi wykonany przez siebie rysunek przedstawiający min. diabelską, czerwoną karetę, z której okien buchały płomienie oraz legendę o człowieku, który zawarł pakt z diabłem o czterech oczach i ukazała mu się bogini mająca długą, rudą brodę,






- w Niemczech żyła czarownica Riri będąca matką Mirosława Hermaszewskiego, który jako dziecko poleciał w Kosmos i wystąpił w telewizji,






- w PRL - u rządzili Czerwoni Khmerowie,






- Alexandrus ov Cocelaise zgorszył się gdy powiedziałem, że wigilijna sałatka jarzynowa to niemiecka Kartoffelsalate,

- spotkałem Mateusza Kijowskiego i powiedziałem mu, że mam ochotę kopnąć go w pupę,






- w autobusie powiedziałem do Pavlasa ov Vidłara, że mam ochotę bić lewaków, lecz zaraz potem dodałem, że przemoc jest jak pierścień, który Frodo niósł do Mordoru, aby go zniszczyć,







- powiedziałem pani Casiyi ov Płutovej, że w ,,Tatrze'' pojawia się Skram - postać wzorowana na Karolu Marksie,







- chciałem kąpać się w złocie rozpuszczonym za pomocą kadmu tak jak król Eldorado, nie miałem własnej łazienki więc poszedłem do sąsiadki, lecz w jej łazience nie było sedesu, ani wanny, ani prysznica,






- w szafie w moim pokoju znajduje się przejście do mieszkania sąsiada, który wierzy, że ptaki są robotami z zainstalowanymi kamerami, długo obawiałem się, że sąsiad będzie mnie podglądał lub mnie okradnie, lecz gdy porozmawiałem z nim, zrozumiałem, że nie miał złych zamiarów i przeprosiłem go,







- moim dziadkiem był Sterkuliusz - rzymski bóg odchodów,







- Mama kupiła mi grę planszową o wikingach, w którą grałem w szkolnej świetlicy, nagle dostałem ataku szału i czułem nienawiść do Filipusa ov Falconiusa za to, że nie interesuje się moimi książkami,

- zobaczyłem nagiego karła o mocno pomarszczonej skórze,







- czytałem ,,Encyklopedię Krzyżaków'' szukając w niej informacji o św. Wojciechu i husytach, zaprzeczyłem gdy ktoś zapytał mnie czy Władysław Jagiełło został ogłoszony świętym,






- jakaś blondynka weszła do pokoju, którego ściany były wyłożone bekonem,






- powiedziałem, że to niedobrze, że Aleksander Jabłonowski vel Wojciech Olszański żartował o gwałceniu Klaudii Jachiry i Marty Lempart, bo jak mówił św. Maël ,,trzeba zawstydzić to co uczyniły, a nie to kim są'', że kiedyś były dziećmi Bożymi i wciąż mogą się nawrócić (na jawie też tak uważam),






- Anatol France założył Komunistyczną Partię Francji,






- rozmawiałem z Voytakusem ov Viernitisem o dawnych Litwinach,

- miałem ochotę zasztyletować Lecha Wałęsę, UWAGA: To tylko sen, na jawie nie namawiam do mordowania kogokolwiek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz