czwartek, 28 grudnia 2017

Oniricon cz. 361

Śniło mi się, że:





- w domu moich znajomych mówiłem Sławomirze, że bałbym się czytać ,,Biblię szatana'', choć powinni ją znać egzorcyści i demonolodzy, tak jak antyfaszyści powinni znać ,,Mein Kampf'', a antykomuniści - ,,Kapitał'', żeby dobrze wiedzieli z czym walczą,






- moja Mama grała w Lotto, UWAGA: To tylko sen, nic takiego się nie wydarzyło,







- na dyskotece dziewczyny, z których każda nosiła imię Karyna, kąpały się w basenie wypełnionym jabolem (wymyślone na jawie),






- na indonezyjskiej wyspie Sumbawie żyły najmniejsze skrzaty na świecie; Sumbawa i Flores wywodziły swe nazwy od imion księżniczek Sumbawy i Florezyny z ery dziewiątej - córek królowej rusałek Bharatieny; eponimem Celebesu był jej syn; król - wodnik Celebes; mąż rusałki Sulawesi,







- byłem na wyspie Komodo gdzie nadepnąłem na ogon warana, a ten mnie zaatakował, widziałem warany  3- metrowe i 2 - metrowe,
- w mojej twórczości pogańscy Słowianie często postępują bardziej po chrześcijańsku niż typowi polscy katolicy,
- żyłem w pierwszych latach II RP i razem z licznymi chłopcami i dziewczynkami miałem wziąć udział w wojnie obronnej czego się bałem,






- w II RP dzieci zabijały foki; jakaś dziewczynka chciała wydłubać oczy wielkiej foce leżącej na plaży,







- maryjski chłopiec nie chciał zabić siekierą ukochanego psa w obrzędzie Zwiastowania, mającym zapewnić dobre zbiory, mimo nacisków ze strony Związków Hodowców Zboża, aby mu pomóc chciałem go zaprosić do Polski gdzie przyjaźniłby się z rodzimowiercami,






- byłem w ośrodku dla niepełnosprawnych, gdzie rysowałem kredą na tablicy min. brzuchatego kapłana; proponowano mi abym podjął pracę jako ilustrator książek fantasy,







- jechałem autobusem razem z niepełnosprawnymi; w tym autobusie pojawił się ogromny, nielotny kruk; jakiś starszy pan bał się go, a ja pogłaskałem ptaka,







- oglądałem w kinie film animowany o zwierzętach z amerykańskiego zoo położonego w slumsach, oglądając płakałem z niewyspania, na filmie hieny ścigały się z tygrysami; w wyścigu brały udział również niedźwiedzie polarne, białe bizony, olbrzymie węże i pingwiny cesarskie; tymczasem mieszkającym w pobliżu zoo ludziom przeszkadzały odgłosy zwierząt; na tym filmie dorosły mężczyzna przeskoczył przez mur i bawił sie z nastolatkami kapslami,







- Nikola Tesla był polskim biznesmenem z lat 90 - tych XX wieku, który czcił Swarożyca i składał w ofierze dziewczynki,






- Tezeusz pod przybranym imieniem Kuvava przybył do Indii, gdzie miał walczyć z bykiem o rękę pięknej księżniczki Wasiszty o niebieskich paznokciach, która częstowała mnie w kinie ciastem, ulicami Szczecina szły dziewczynki przeznaczone na ofiarę i mówiący lew owinięty papierem toaletowym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz