poniedziałek, 7 września 2020

Oniricon cz. 627

 Śniło mi się, że:





 


- po powrocie do pracy w archiwum IPN - u, pan Martinus ov Latax zapoznał mnie z mitem o fanatycznym czcicielu greckich bogów, zwłaszcza Aresa, który trzykrotnie zanurkował w morzu, a gdy się wynurzył miał już trzy pary oczu,







- po ukończeniu liceum postanowiłem zostać ślusarzem,

- odłamałem kawałek muszli klozetowej kiedy na niej usiadłem,






- w poście o Panu Sołtysie z Pawlaczycy napisałem, że często puszczał bąki,







- Trofim Łysenko był czarodziejem,







- Beowulf miał złotego penisa,







- Jaguar i Ocelot to imiona indiańskich bogów, które zostały przeniesione na dzikie koty,







- pokazałem Sławomirze wykonany przez siebie rysunek Ryjka z Doliny Muminków, który był czarny i miał pysk jakby hipopotama,

- byłem węgierskim studentem i odmawiałem gdy koledzy nakłaniali mnie do opuszczania wykładów,

- rosyjski student, który namawiał kolegów do lenistwa zamienił się w strzępek mięśnia,







- rudobrody książę Thor z planety Asgard prowadził krwawe wojny w starożytności i wczesnym średniowieczu,






- na początku XX wieku wędrowałem po Madrasie w Indiach razem z 11 - letnim Jiddu Krishnamurtim uznanym przez Towarzystwo Teozoficzne za boga i przekonałem chłopca, że nie jest bogiem, tymczasem austriacki okultysta Rudolf Steiner nie pogodził się z decyzją teozofów i założył własną sektę - antropozofię,







- Cecilia Gatto Trocchi zlała mi się  jedno z René Girardem dowiedziałem się z jej (jego) książki, że Mojżesz przebywał wewnątrz piramidy, a Cypryjczycy nieśli Arkę Przymierza,







- byłem Jackiem Komudą i atakowano mnie za napisanie opowiadania o Smerfach,

- pewien polityk PiS - u był oskarżony o to, że chodził po ulicy i bił homoseksualistów pałką, a ja nie mogłem w to uwierzyć, tymczasem Sławomira po śmierci otworzyła bar na mojej ulicy, gdzie chłopiec pobity przez polityka przyrządzał żółte curry,







- byłem piękną brunetką w białej sukience i szedłem boso przez las,






- polscy prawosławni organizują pielgrzymki min. na Podlasie na wybory Miss i Mistera Podlasia, oraz do Rumunii, aby słuchać wykładu duchownego, zdziwiłem się, że prawosławni uznają konkursy piękności (tymczasem w Radiu Watykańskim potępiono wybory Miss Italia), na ulicach Londynu spotkałem wielu prawosławnych dziewcząt o blond włosach, których patriarchą był Kallistos Ware,







- Sławomira po śmierci odwiedziła szwedzką łaźnię i Festiwal Słowian i Wikingów na Wolinie, gdzie niszczyła symbole chrześcijańskie, a potem szydziła na blogu z pielgrzymów zdążających szlakiem Camino do Santiago de Compostela w Hiszpanii,






- jako dziecko bałem się kąpieli, ponieważ długo wierzyłem w duchy zamieszkujące wodę,






- idąc boso przez park spotkałem w nim dzieci w strojach kąpielowych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz