czwartek, 20 czerwca 2013

Oniryczne średniowiecze

Śniło mi się, że:




- grupa studentów przeniosła się w czasie do średniowiecza i złożyła hołd lenny panu Homais (jednemu z bohaterów ,,Pani Bovary’’ Gustava Flauberta),
- odnalazłem w lesie ruiny świątyni husytów,




- husyccy powstańcy z XV wieku jechali czterdzieści godzin pociągiem do Szczecina na Plac Grunwaldzki, wcześniej przesłuchiwali małżeństwo Macieja i Annę Czarnych,




- byłem w londyńskim więzieniu razem z młodym Polakiem, oskarżonym o handel narkotykami, wokół więzienia kręcili się ludzie w powłóczystych, fioletowych szatach, szarych, wełnianych rękawiczkach i trupich maskach, których się bardzo bałem, do więzienia przyszedł Czyngis – chan w żółtej szacie i powiedział mi, żebym poszedł sobie z więzienia i tak wydostałem się na wolność,
- Jan Długosz był moją Babcią i żył aż do XXI wieku,




- wikingowie na Grenlandii masowo nabijali chrześcijan na pale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz