czwartek, 1 maja 2014

Sny o różnych religiach

Śniło mi się, że:

- buddyjscy mnisi noszą buty ze skórek pomidorów,


- ,,Tybetańska Księga Umarłych’’ została napisana w Damaszku,
- spędzałem wakacje w ośrodku wypoczynkowo – sportowym gdzie spotkałem buddyjskich mnichów, brygadzistę pana Tadesa, pana Tomasusa ov S., który budził mnie rano dotykiem, za co byłem wściekły na niego, oraz Jenę ov Blackeyovą, która powiedziała do mikrofonu, że uważa, że jestem dziecinny,
- w kościele byłem na ekumenicznym spotkaniu z muzułmańskim terrorystą,
- w niedzielę przez pomyłkę poszedłem na mszę do białoruskiej cerkwi prawosławnej, gdzie przyjąłem komunię, cały czas myśląc, że jestem w kościele katolickim,
- jakiś młody chłopak powiedział mi, że mógłbym zamiatać cerkwie, w tym śnie występował również Józef Piłsudski,
- jakiś pastor w gniewie bluźnił przeciwko krzyżowi,
- byłem na protestanckich rekolekcjach, lecz nie podobały mi się,


- udałem się w podróż w czasie do wiktoriańskiej Wielkiej Brytanii, w niedzielę udałem się na wózku inwalidzkim do zboru, aby spotkać George’a Macdonalda, ukląkłem przed ołtarzem, po czym wyszedłem w trakcie trwania nabożeństwa, a jakaś stara kobieta ubrana na czarno pytała się mnie dlaczego to zrobiłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz