sobota, 13 grudnia 2014

Oniricon cz. 76

Śniło mi się, że:


- pomyślałem, że choć szanuję walkę PPS - u o niepodległą Polskę, to jednak gdyby oni rządzili, bylibyśmy drugą Szwecją,



- byłem w kościele, gdzie księża przyczepiali młodzieńcom husarskie skrzydła, zaś dziewczynki były przebierane za aniołki,



- w Szczecinie, na ul. Piłsudskiego, na trawniku gdzie śnieg leżał aż do czerwca, starsze panie postanowiły urządzić Noc Kupały,



- aborcjoniści urządzili wystawę rzeźb z ciał pomordowanych dzieci,



- Richard Adams napisał kontynuację ,,Wodnikowego Wzgórza'', w której ludzie prześladowali króliki,



- byłem archeologiem i fałszowałem datowanie znaleziska, wysypując popiół z miseczki,



- gdzieś w Kosmosie istnieje dzika, pokryta lasami planeta Sylwia, zamieszkana przez dzikie zwierzęta i ludzi mieszkających w kamiennych chatach,



- byłem w Pobierowie z informatyczką, panią Silvainą; spotkaliśmy tam panią Annę ov Scayapakovą, która mówiła nam o gwałcie jaki miał tam miejsce wiele lat temu,



- krasnoludki z baśni o królewnie Śnieżce wyglądały jak krasnoludy z filmu ,,Hobbit'',



- Benedykt XVI odwiedził Szczecin, gdzie miał się spotkać z prezydentem Bronisławem Komorowskim, z tego powodu trwały wytężone prace na Placu Lotników,



- w szczecińskim Parku Nadratowskiego spotkałem Napoleona i chińskiego cesarza,



- Anna Brzezińska miała w domu oswojoną panterę,
- pewien współcześnie żyjący chan bułgarski wywodził swój ród od Mahometa i z tego powodu rościł sobie prawo do władzy nad światem,
- przemysł filmowy w Bułgarii jest zdominowany przez mafię,



- George W. Bush pojechał do Iraku, aby przeprosić za rozpętanie wojny,



- Jurgen nakłuwał napotkanym kobietom piersi szpilką,



- w ,,Opowieściach o Alvinie Stwórcy'' ludziom towarzyszyły demony przybierające postaci zwierząt,



- komiks Mike'a Careya o Lucyferze został zekranizowany,



- Chesterton wymyślił fantastyczną krainę, korzystając z wierzeń chrześcijańskich, muzułmańskich i afrykańskich,



- Chesterton powiedział o Herodzie: ,,Nasi bednarze śmieją się z łotra, który gdy rodził się Największy Król, siedział i bał się, że straci tron'',





- jechałem pociągiem z Groznego do Wiednia i usłyszałem komentarz: ,,W Czeczenii wolne są tylko toalety'',
- wyniesiono na ołtarze małżeństwo z Czeczenii, które oddało życie, by ich dziecko mogło się urodzić,
- w Polsce istnieje partia polityczna o nazwie Wąż Polski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz