sobota, 27 grudnia 2014

Oniricon cz. 85

Śniło mi się, że:



- w eposie ,,Polonea'' synem władającej czarami carycy Daniki był car Nicolaos Photograficos, który został zabity przez Antychrysta zaklęciem Cruciatus; w tym śnie Kozacy znad rzeki Zaporoski rozpędzali manifestację domagającą się przywrócenia na niebie prawdziwego Słońca pożartego przez smoka Seretni, zamiast sztucznego słońca Symulacrum, wśród ludów, którymi rządziła Danika  byli min. Sowieci i Tałataje, Danika jako członkini Trójcy Szatańskiej otrzymała władzę od smoka Seretni razem z wampirem i drugą czarownicą rządzącą ziemiami ,,rakuską, madziuńską, bohemijską i puchowską'',



- Pomnik Czynu Polaków początkowo stał w Parku Nadratowskiego w Szczecinie, gdzie w latach 90 - tych odsłonił go Lech Kaczyński, wówczas Lech Wałęsa publicznie chwalił Leonida Breżniewa,



- żyłem w XXII wieku w czasach światowego państwa i prześladowań chrześcijan, razem ze mną jechał pociągiem młody mężczyzna, który był po studiach i ostro krytykował chrześcijan, dla żartu udawał islamskiego terrorystę, w pociągu latały kolorowe demony ułatwiające łączność, zamówiłem sobie pizzę, a gdy wysiadłem z pociągu na Placu Rodła w Szczecinie rozmyślałem o Jankesach i podobieństwach języka holenderskiego do języków polskiego i niemieckiego,



- istnieje milion milionów, połowa tego i ćwierć tej połowy światów, w jednym z nich planeta podobna do Ziemi znajdowała się cała we władaniu starożytnych Greków (ze stolicą w Atenach), inna planeta zaś była w całości opanowana przez Rzymian, którzy nie pozwalali Murzynom na bycie cesarzami i mieli maszyny latające, była też planeta rządzona przez hinduskiego boga Ramę, lub Krisznę; na wszystkich tych planetach występowała magia i mityczne stwory,



- powiedziałem publicznie, że wolę ,,Wilczarza'' Marii Siemionowej  od Conana i Wiedźmina, a potem bałem się, że fani tych dwóch ostatnich znienawidzą mnie za te słowa, z czego miłośnicy Wiedźmina będą nawet próbowali zabić mnie w czasie czarnej mszy,



- powiedziałem Babci, że film ,,Volkodav'' jest bardzo ruski, ale właśnie dlatego go lubię,



- poszedłem w sierpniu nad jakieś szczecińskie kąpielisko, lecz nie wszedłem do wody, bo Jakopas ov Corso przebywał w niewłaściwym miejscu jeziora i mógł utonąć, gdy chciałem wejść, pani Nisiena ov Stefanitis  powiedziała, że mogę to uczynić dopiero w lutym; gdy jeszcze raz poszedłem na plażę, okazało się, że ktoś wypompował wodę z jeziora i byłem zawiedziony z tego powodu,



- Jakub Wędrowycz chciał zrobić coś złego i umarł,



- wymyśliłem książkę fantasy o drużynie bohaterów dawnej Germanii, w skład której wchodzili: wódz Teuton, Frank, Fryz, Rzymianin, Węgier, Cygan, oraz Słowianin Gorovato, który był najmądrzejszy i najdzielniejszy z nich wszystkich,



- w 2014 r. Andrzej Sapkowski napisał humorystyczną książkę fantasy o kocie i teoriach spiskowych XX wieku; w tej książce żartobliwie przyznał się do uprawiania zoofilii ze swym kotem,



- w filmie fantasy ,,Spellbinder'' występował niejaki Donatan (stąd wziął się pseudonim artystyczny Witolda Czamary), miała też miejsce walka z samolotem, zaś przejście do fantastycznego świata mieściło się w środkowych Niemczech.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz