czwartek, 29 stycznia 2015

Oniricon cz. 94

Śniło mi się, że:


- latem jakiś starzec siedział przy stoliku razem z dwiema siwymi czarownicami,



- w czasie II wojny światowej, w okresie Bożego Narodzenia zadzwonił do mnie Hitler i zapytał czy chcę pod choinkę żywego kota, a ja odmówiłem, później chciałem powiedzieć, że zamiast drogich prezentów wolę pokój i wolną Polskę,
- mojej Mamie nie spodobało się, że autyści i ich terapeuci zdemolowali CH ,,Kaskada'' w Szczecinie,



- caryca Katarzyna II przybrała swe imię od instrumentu zwanego katarynką,



- w erze runwirskiej będzie istniało królestwo Murzynia zamieszkane przez Murzynów, pierwszym państwem, które uzna niepodległość Murzyni będzie Polska, choć Józef Piłsudski nie będzie chciał, aby o niepodległości Polski decydowali: komuniści, masoni i Murzyni, państwo Murzynia będzie nękane najazdami łowców niewolników,



- na klatce schodowej mojego dawnego domu spotkałem pijanego Gerarda Depardieu w okularach, który o coś mnie pytał; w tym śnie miałem plecak, a w nim reklamówkę, lub dywan,
- w tygodniku ,,W sieci'' opublikowano listę tajnych współpracowników SB, do których należała min. Anita Jurczyk, UWAGA: To tylko sen, nic takiego nie zdarzyło się naprawdę,



- Katarzyna II proponowała dwóm polskim rusałkom, by przeniosły się do Rosji i zamieszkały w stawie, lecz one wolały mieszkać w Polsce,



- w poprzek Placu Grunwaldzkiego w Szczecinie wybudowano szeroką drogę dla świń, po której jeździły autobusy; bardzo mi się to nie spodobało,



- w XVI wieku jakiś polski szlachcic noszący swastyki pojechał w poselstwie do Papieża i głosił, że Polska porzuca katolicyzm, został za to skazany na śmierć, lecz jakiś chłopak wyprosił dlań darowanie życia i ów polski poseł miał zostać portugalskim zakonnikiem,



- pisałem scenariusz do filmu fantasy o słowiańskim bohaterze Kaganie, który walczył z czarami złego kosmity i dowiedział się od niego, że prawdziwego Boga czczą chrześcijanie (w Kosmosie nosi On imię Maleldil, a u Słowian - Agej), potem pomyślałem, że dawni Słowianie częściowo wiedzieli o prawdziwym Bogu,
- miałem pójść do KTA, lecz zrezygnowałem z powody grypy, zamiast tego poszedłem na chińszczyznę i jedząc ją, ordynarnie się śmiałem, moja Babcia była na mnie zła z tego powodu i powiedziała to jakiejś starej kobiecie, która wypominała mi to w tramwaju, a ja się bardzo wstydziłem,



- mój komputer się zepsuł i sypały się z niego iskry; w tym śnie leżałem wieczorem na ulicy na wprost burdelu zdobionego neonem w kształcie Hello Kitty,
- idąc ulicą niosłem niebieski balon, który miał dziury i uchodziło z niego powietrze,



- pisałem książkę ,,Odkrywanie Europy'' wzorowaną na pracy Jerzego Strzelczyka pod tym samym tytułem, ale obszerniejszą (min. chciałem w niej napisać o odkrywaniu Słowian, Awarów, Chazarów, Połowców, Prusów, Jaćwingów i Litwinów). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz