czwartek, 17 maja 2018

Oniricon cz. 403

Śniło mi się, że:





- przez miasto szły niedźwiedzie i inne zwierzęta zdążające do Ziemi Obiecanej, które nagle zmieniły się w ludzi, szedłem razem z nimi, a piękna blondynka ewangelizowała za pomocą fotosów z ,,Xeny'' przedstawiających Kalisto,








- pisałem opowiadanie o starożytnym Egipcie, w którym krzyczały ibisy i klekotały bociany,
- w jakiejś gazecie znalazłem tweet Neila Gaimana, który napisał, że kto uważa nienarodzone dziecko za ważniejsze od bociana, ten wyznaje alternatywną biologię,







- w okresie międzywojennym Hitler odwiedził dzieci w warszawskim przedszkolu, pewien chłopiec pokazał mu wykonany przez siebie rysunek smoka w jarze, a Hitler podarł go i powiedział, że cieszy się, że chłopiec nazywa miłość słowem ,,jar'',








- w szkolnej świetlicy przeglądałem książkę dla dzieci, w której było narysowanych wiele myszy (pomyślałem, że Voytakus ov Višnic byłby zachwycony, oraz rysunek Rasel - ducha Żydówki w różowej sukni, bohaterki opowiadania Pilipiuka z lat 80 - tych XX wieku,







- pomyślałem, że Andrzej Duda jest Ostatnim Cesarzem, a papież Franciszek - jednym z Anielskich Papieży,
- pewien mężczyzna nawrócony z okultyzmu, skarżył, się, że w wykonywaniu zawodu rolnika przeszkadza mu poczucie winy za śmierć małych zwierząt,







- uznałem, że rację ma Jacek Piekara, a nie Dorota Wellman i że poszedłbym na Marsz dla Życia nawet gdyby miano strzelać do prolajferów, bo chętnie oddałbym życie, aby każde dziecko mogło się urodzić,








- pisałem posta o Kubusiu Puchatku; ktoś stwierdził, że był to bohater negatywny, który manipulował Krzysiem i infantylizował go, tymczasem komputer się zepsuł,
- Sapkowski przyszedł do przedszkola, podarł rysunek zrobiony przez chłopca i zamienił się w Hitlera,
- pan Martinus ov Simcass uczył mnie o Polsce Piastów,







- Xena żyła jeszcze w latach 20 - tych XX wieku i dożyła II wojny światowej cały czas zachowując młodość,







- zarówno Australia jak i USA zostały założone w XVIII wieku, lecz Australia pojawiła się wcześniej,







- dawniej w Polsce kobiety nie mogły używać maszyn do pisania, a trzy jedyne maszyny znajdujące się do dyspozycji mężczyzn były kontrolowane przez państwo,
- pewien młody, rudy człowiek robił reportaż o komunie feministek, które postawiły w ogródku działkowym słup z nazwiskami sławnych feministek, a księdzu się to nie podobało, tymczasem twórca reportażu bał się, że trafi do szpitala,








- mówiłem Sławomirze, że Ronald Reagan tak naprawdę nie chciał użyć broni atomowej przeciw Sowietom, a tylko tak straszył,
- Sławomira przeszła na religię zabraniającą korzystania z sedesu, zrobiło mi się jej żal i chciałem wymienić się z nią bogami,






- w fantastycznym świecie bogowie z różnych panteonów walczyli z uzurpacją zagrażającego światu Czarnoboga; do tego ostatniego przyłączył się Śiwa, tymczasem w owtm świecie pojawili się św. św. Cyryl i Metody głoszący chrześcijaństwo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz